BREAKING

0

Η πρώτη διαδραστική κάρτα στη Κύπρο, με τεχνολογία "Smart Touch": Νέα δεδομένα στο τομεα του μάρκετινγκ!

Cinnabon_Cards blupath

Η Cinnabon, κατασκευαστές των πιο διάσημων ρολών κανέλας στον κόσμο, σε συνεργασία με την κυπριακή εταιρεία Blupath, έναν ειδικό παροχέα λύσεων με βάση το location-based μάρκετινγκ, ξεκινούν ένα πιλοτικό πρόγραμμα 500 «διαδραστικών δωροκαρτών έκπληξη», εισάγοντας ένα νέο κανάλι επικοινωνίας στο ήδη εκτεταμένο μείγμα μάρκετινγκ της Cinnabon.

Πιο συγκεκριμένα, μια διαδραστική κάρτα, με τη χρήση της τεχνολογία Smart Touch από την Blupath, λειτουργεί ως μια προσωπική πύλη επικοινωνίας μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. Η κάρτα αυτή έχει το ίδιο μέγεθος με μια παραδοσιακή δώροκάρτα ή πιστωτική κάρτα, διαθέτει μία βασική λειτουργική διαφορά: ο κάτοχος της κάρτας έχει τη δυνατότητα να την αγγίξει απλά στο κινητό του τηλέφωνο, και με αυτή του την κίνηση να λάβει πλούσιες πληροφορίες που ο εκδότης της κάρτας θέλει να επικοινωνήσει μαζί του.

Η κάρτα προσφοράς Cinnabon έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώσει το νέο χρονοδιάγραμμα ειδικών προσφορών της Cinnabon. Κάθε δύο εβδομάδες η Cinnabon θα προσφέρει μια νέα προσφορά για τους κατόχους της κάρτας σε όλα τα καταστήματα της στη Κύπρο. Ένας πελάτης πρέπει απλά να επιστρέψει την κάρτα που του έχει δοθεί στο κατάστημα για να πάρει την προσφορά, ή να την δώσει σε ένα φίλο του ως δώρο για να την χρησιμοποιήσει.

Οι κάρτες έχουν επίσης μια πρόσθετη λειτουργία και αποτελούν μια άμεση πύλη επικοινωνίας μεταξύ της Cinnabon και του πελάτη. Από τη στιγμή που ο κάτοχος της κάρτας την αγγίζει στο τηλέφωνό του, θα λάβει ένα ειδικά σχεδιασμένο μήνυμα που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ του ιδίου και της Cinnabon. Το μήνυμα όχι μόνο θα αποκαλύψει την ειδική προσφορά της εβδομάδας, αλλά επίσης περιέχει βίντεο επιδεικνύοντας πώς παράγονται τα παγκοσμίως διάσημα ρολά κανέλας της Cinnabon, ένα χάρτη που δείχνει τη θέση των καταστημάτων Cinnabon, καθώς και τρόπους που επιτρέπουν στον πελάτη να στείλει τις παρατηρήσεις του ή να μοιραστεί τα στοιχεία επικοινωνίας του με τη Cinnabon για να κερδίσει επιπλέον προσφορές.

Ο συνιδρυτής της Blupath Χρίστος Συμεού εξηγεί: «Ζούμε σε μια εποχή όπου η επικοινωνία μάρκετινγκ εξελίσσεται δραματικά. Ο όγκος των πληροφοριών γύρω μας γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος, και οι καταναλωτές είναι πιο ικανοί από ποτέ να φιλτράρουν μηνύματα που δεν τους ενδιαφέρουν. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε να απομακρυνθούμε από μια ξεπερασμένη λογική όπου σπρώχνουμε τυχαία μηνύματα υψηλού όγκου στους καταναλωτές μέσα από μέσα μαζικής ενημέρωσης όπως ο τύπος και η τηλεόραση, και να μετακινηθούμε σε λύσεις όπου οι ίδιοι οι πελάτες είναι σε θέση να "τραβήξουν" μηνύματα που είναι διαμορφωμένο για τους ίδιους και, διαφοροποιημένο ανάλογα με την τοποθεσία στην οποία και βρίσκονται -όταν- και αν το θέλουν».

0 Comment