Η Cyta, με σημερινή ανακοίνωση της αναφορικά με τα διάφορα δημοσιεύματα που σχολιάζουν την επιστολή του Γενικού Ελεγκτή, ημερομηνίας 30 Ιουνίου 2014, προς τον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Cyta, με αντικείμενο τις δαπάνες διαφήμισης κατά τα έτη 2012 και 2013, διευκρινίζει τα ακόλουθα:
«Το νέο Συμβούλιο της Cyta μελετά και αξιολογεί τις δαπάνες διαφήμισης κατά τα προηγούμενα δύο έτη, καθώς επίσης έχει ζητηθεί αναλυτική τεκμηρίωση του διαφημιστικού προϋπολογισμού και της μεθοδολογίας διάθεσής του για το 2014. Ενόψει των πολύ σημαντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η Cyta, ο διαφημιστικός σχεδιασμός οφείλει να είναι ορθολογικός, να προσαρμόζεται στις συνθήκες της αγοράς και του σκληρού ανταγωνισμού, να είναι στοχευμένος και να αποδίδει το μέγιστο όφελος στον οργανισμό».
Στα σημεία εκείνα που θέτει ερωτήματα ο Γενικός Ελεγκτής, καταλήγει η ανακοίνωση «Θα υπάρξουν απαντήσεις. Η Cyta αποτελεί πολύτιμο εθνικό κεφάλαιο. Στην πορεία που έχει μπροστά του ο Οργανισμός, απαιτείται από όλους σύνεση και ευθύνη, ώστε να μεγιστοποιηθεί η αξία του και να υπάρξει το υψηλότερο δυνατό όφελος για τον τόπο και τους Kύπριους πολίτες».