Μετά την επιτυχημένη του συνεργασία με την Uber, δίνοντας τη δυνατότητα σε χρήστες του στο εξωτερικό να καλέσουν ένα αυτοκίνητο για να μετακινηθούν απλά επικοινωνόντας με έναν “ψηφιακό υπάλληλο” ή αλλιώς bot, το Facebook επεκτείνεται και σε άλλες εταιρίες. Πιο αναλυτικά, φαίνεται να δίνει συγκεκριμένη πρόσβαση σε τρίτους σε development εργαλεία με τα οποία θα μπορέσουν να δημιουργήσουν ανάλογα bots, σαν αυτό της Uber, μέσα στον Messenger.
Η δημιουργία εικονικών συνεργατών στο chat του Messenger, όπου θα μπορούν να απαντούν άμεσα στους εκάστοτε πελάτες τους και θα έχουν μέχρι και τη δυνατότητα για οικονομικές συναλλαγές, αποτελεί αναπόφευκτα ένα μεγάλο κεφάλαιο επένδυσης για το Facebook.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.