Δύο χρόνια μετά τη μετονομασία του HBO Max σε απλώς “Max”, η Warner Bros. Discovery (WBD) ανακοίνωσε την επιστροφή του γνωστού brand “HBO Max” μέσα στο καλοκαίρι. Η αλλαγή αντανακλά την παραδοχή πως η απόφαση να αφαιρεθεί το αναγνωρίσιμο όνομα “HBO” αποδείχθηκε λανθασμένη. Όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση, το brand είναι συνδεδεμένο με σταθερά υψηλής ποιότητας περιεχόμενο —μια αξία που θέλει να διατηρήσει και να ενισχύσει.
Σύμφωνα με τη WBD, η απόφαση επηρεάστηκε και από τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Όπως επισημαίνεται, οι θεατές σήμερα δεν ζητούν περισσότερο περιεχόμενο, αλλά καλύτερο περιεχόμενο. Ενώ άλλες πλατφόρμες καλύπτουν τις ανάγκες της ποσότητας, η WBD επιθυμεί να ξεχωρίσει μέσα από τη διαφοροποίηση και τη συνέπεια στην ποιότητα, τομέας στον οποίο το brand έχει κυριαρχήσει για πάνω από 50 χρόνια.
Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι η ενσωμάτωση περιεχομένου Discovery στην πλατφόρμα Max δεν βρήκε την αναμενόμενη απήχηση στο κοινό. Ο CEO του τομέα streaming, JB Perrette, ανέφερε ότι η νέα εκδοχή του HBO Max δεν θα προσφέρει «τα πάντα για όλους», αλλά «κάτι ξεχωριστό και ποιοτικό για ενήλικες και οικογένειες».
Αξίζει να σημειωθεί πως η πλατφόρμα έχει περάσει από πολλαπλές μετονομασίες, από HBO Go σε HBO Now, έπειτα HBO, HBO Max, Max και πλέον επιστρέφει στον τίτλο που την έκανε δημοφιλή.