Η Yahoo αγόρασε το Artifact, την εφαρμογή των συνιδρυτών του Instagram, η οποία δεν θα λειτουργεί πλέον ως ανεξάρτητη υπηρεσία. Η εταιρεία θα ενσωματώσει την AI personalization τεχνολογία του Artifact και άλλα χαρακτηριστικά σε προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένου του Yahoo News, τους επόμενους μήνες.
Οι όροι της συμφωνίας, η οποία έκλεισε την προηγούμενη εβδομάδα, δεν ανακοινώθηκαν. Οι συνιδρυτές του Artifact, ο Kevin Systrom και ο Mike Krieger, θα συμβουλεύουν τη Yahoo κατά τη μετάβαση.
“Η τεχνητή νοημοσύνη μας επέτρεψε να προσφέρουμε στους χρήστες μια καλύτερη εμπειρία ανακάλυψης ποιοτικού περιεχομένου με βάση τα ενδιαφέροντά τους,” δήλωσε ο CEO του Artifact, κ. Systrom, σε συνέντευξη τύπου. “Η Yahoo αναγνωρίζει αυτήν την ευκαιρία, και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το project μας να συνεχίζεται μέσω του Yahoo News.”
Λίγα λόγια για το Artifact πριν τη Yahoo
Το Artifact ξεκίνησε τον Ιανουάριο του περασμένου έτους και γνώρισε μια μικρή άνοδο χάρη στο σταθερό σύστημα που προέβαλλε θέματα που οι χρήστες ήθελαν να διαβάσουν. Η εφαρμογή είχε ως στόχο να βελτιώσει την εξατομικευμένη τροφοδοσία ειδήσεων με τον καιρό. Έκανε αποτελεσματική δουλειά σε αυτό ενώ ενσωμάτωνε και άλλα χαρακτηριστικά που λειτουργούν με AI, όπως οι περιλήψεις ειδήσεων.
Ωστόσο, το app δεν κατάφερε να γίνει τόσο δημοφιλής όσο το Instagram, παρά το γεγονός ότι η ομάδα πρόσθεσε κοινωνικά χαρακτηριστικά όπως προφίλ, σχόλια και άλλα. Το Artifact απλά δεν βρήκε αρκετό κοινό. Οι Systrom και Krieger ανακοίνωσαν τα σχέδια για το κλείσιμο του Artifact τον Ιανουάριο, αλλά η ομάδα τους πραγματικά συνέχισε να το λειτουργεί για λίγο περισσότερο μέχρι να το πουλήσουν.
Συμπτωματικά, η Yahoo αγόρασε μια άλλη εφαρμογή που χρησιμοποιούσε την τεχνητή νοημοσύνη για ειδήσεις, το Summly, πριν από περίπου δεκαετία. Με παρόμοιο τρόπο, η εν λόγω εφαρμογή έκλεισε και η τεχνολογία του Summly ενσωματώθηκε σε άλλα προϊόντα.