Ενώ η συζήτηση σχετικά με το πόσο κοντά βρισκόμαστε στην κυκλοφορία 3D πάνελ χωρίς τη βοήθεια γυαλιών φουντώνει, η Sharp έρχεται να σκορπίσει την αισιοδοξία με μερικές αξιόλογες -έστω όχι και τέλειες- προσπάθειες. Χωρίς να αποκαλύπτει αν η τεχνική που είδαμε στην IFA (ονομάζεται parallax barrier) έχει χρησιμοποιηθεί και για το καινούριο φορητό της Nintendo, 3DS, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε δύο διαφορετικά πάνελ στο περίπτερό της, με το πρώτο LCD μεγέθους 10,6 ιντσών να παίζει δισδιάστατο υλικό σε ανάλυση 1280 x 768 και 640 x 768 όταν το υλικό ήταν σε μορφή 3D. Το ιδανικό σημείο για να απολαύσει κάποιος το περιεχόμενο ήταν περίπου 50 εκατοστά από την οθόνη, αλλιώς το 3D effect δε λειτουργούσε. Η δεύτερη οθόνη ήταν μεγέθους 3,8 ιντσών. Επρόκειτο ουσιαστικά για μια ματιά στα μελλοντικά smart phones με υποστήριξη 3D. Το δισδιάστατο υλικό έπαιζε σε ανάλυση 800 x 480 και το 3D σε 400 x 480 pixels. Εδώ η ιδανική απόσταση ορίζεται σε 30 εκατοστά απόσταση.
Μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία των πάνελ δια στόματος των μηχανικών της εταιρείας ήταν ότι αν η ανάλυση αυξανόταν σε 1080p o χρόνος ζωής της μπαταρίας θα ήταν εξαιρετικά μικρός, αντίθετα το μέγεθος της οθόνης δεν αποτελεί περιορισμό και μια οθόνη π.χ 42 ιντσών είναι απόλυτα λειτουργική αυτή τη στιγμή. Επίσης, η Sharp παρουσίασε και την 3D φωτογραφική μηχανή της, για την οποία, ωστόσο, οι πληροφορίες ήταν μηδαμινές. Το βέβαιο είναι ότι η Sharp ετοιμάζεται να γίνει ο ηγέτης της αγοράς των mini 3D πάνελ και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ετοιμάζοντας οθόνες για smart phones και άλλες συσκευές.