BREAKING

Ηλεκτρονικές αγορές: χαμηλά στην κατάταξη η Κύπρος (24η στην Ε.Ε.) παρά την πρόοδο που κατέγραψε το 2021

Στην 24η θέση ανάμεσα στα 27 κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τις πιο υψηλές  επιδόσεις στις online αγορές κατατάσσεται η Κύπρος με το ποσοστό των κυπρίων χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 16 έως 74 ετών, που έκανε τουλάχιστον μία online αγορά προϊόντων και υπηρεσιών το 2021 να ανέρχεται στο 59%.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Eurostat, οι διαδικτυακές αγορές στην χωρά μας αυξήθηκαν κατά 7 ποσοστιαίας μονάδες σε σύγκριση με το 2020, (ήταν στο 52%). Ωστόσο, παρά την πρόοδο που σημειώθηκε η Κύπρος εξακολουθεί να απέχει πολύ από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο που για το 2021 είναι στο 74%.

Ποιες χώρες πρωταγωνιστούν

Τα υψηλότερα ποσοστά e-shoppers το 2021 καταγράφηκαν στην Ολλανδία (94%), στη Δανία (92%) και στη Σουηδία (89%). Στον αντίποδα, οι λιγότερο φανατικοί Ευρωπαίοι με το online shopping είναι οι χρήστες του Διαδικτύου στη Ρουμανία (44%) και στη Βουλγαρία (42%). Μεταξύ 2016 και 2021, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ε.Ε. καταγράφηκαν στην Τσεχία (+27 ποσοστιαίες μονάδες), τη Σλοβενία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία (+26 ποσοστιαίες μονάδες), καθώς και την Κροατία και τη Λιθουανία (+25 ποσοστιαίες μονάδες).

Τι προτιμούν οι online αγοραστές

Όι πιο δημοφιλείς κατηγορίες για ηλεκτρονικές αγορές, ήταν το 2021 τα ρούχα (συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών ενδυμάτων), τα παπούτσια και τα αξεσουάρ, όπου έγιναν online παραγγελίες από το 68% των αγοραστών. Ακολούθησαν οι παραδόσεις από εστιατόρια, αλυσίδες γρήγορου φαγητού και υπηρεσίες catering (31%), τα έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (29%), τα καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (27%).Επόμενη δημοφιλής κατηγορία αγορών για τους e-shoppers πανευρωπαϊκά ήταν τα έντυπα βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες (25%), τα αθλητικά είδη (εκτός αθλητικών ενδυμάτων) (24%), οι υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα και τα αξεσουάρ τους (23%) και παιδικά παιχνίδια ή είδη παιδικής φροντίδας (20%).

0 Comment