18.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Πρωταθλητές οι χρήστες iOS στην δαπάνη χρημάτων για in-app αγορές!

    Είναι σύνηθες οι mobile developers να προσπαθούν να βγάλουν περισσότερα χρήματα από μία εφαρμογή που έχουν αναπτύξει, ωθώντας το καταναλωτικό κοινό προς την κατεύθυνση των in-app αγορών. Γύρω από τις αγορές που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας χρήστης παίζεται ένα ιδιαιτέρως “χοντρό” παιχνίδι, καθώς η επιτυχία (ή μη) μίας εφαρμογής συνδέεται άμεσα με το εάν θα καταφέρει να πείσει τους χρήστες να προβούν στη συνέχεια σε in-app αγορές. Πόσες και πόσες άλλωστε εφαρμογές (και ειδικότερα στα mobile games) παρουσιάζονται ως free download και μετά αποδεικνύεται ότι για να ξεκλειδώσει κάποιος πλήρως τη δυναμική τους χρειάζεται να καταβάλλει ένα σεβαστό ποσό.

    Angry Birds purchase 1

    Ενδεικτικό της παραπάνω διαπίστωσης είναι ότι για το δημοφιλές mobile game, Game of War, που υποτίθεται ότι λανσάρεται “δωρεάν” υπολογίζεται ότι κάθε παίκτης δαπανά κοντά στα 550$ κατά μέσο όρο σε in-game αγορές! Πρόσφατα, η εταιρεία ερευνών AppsFlyer ολοκλήρωσε μία άκρως ενδιαφέρουσα μελέτη αναφορικά με τη δυναμική των in-app αγορών, η οποία μας “λέει” πολλά για τις συνήθειες των fans της κινητής τηλεφωνίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων που αντιστοιχούν σε 100 εκατομμύρια χρήστες smartphones και tablets, υπολογίζεται ότι οι παραπάνω users ξόδεψαν περισσότερα από 300 εκατομμύρια δολάρια σε in-app αγορές. Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από τη συγκεκριμένη έρευνα ήταν ότι οι χρήστες iOS συσκευών (iPhone / iPad) εμφανίστηκαν να δαπανούν 2.5 φορές περισσότερα χρήματα από ότι οι αντίστοιχοι χρήστες του λειτουργικού Android. Τέλος, σύμφωνα με τα γεωγραφικά δεδομένα που συγκεντρώθηκαν, οι Ασιάτες είναι εκείνοι που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε in-app αγορές σε μηνιαία βάση, ενώ οι περισσότεροι “big spenders” κατάγονται από χώρες της Λατινικής Αμερικής.

    Αναμφίβολα, τα παραπάνω στοιχεία συνηγορούν ότι ο τομέας των in-app αγορών έχει μπόλικο ψωμί για τους mobile developers και έχει αποδειχθεί πολλάκις πως μία σωστή διαχείριση των δυνατοτήτων μίας εφαρμογής μπορεί να κάνει τους δημιουργούς της… πλούσιους!    

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles