BREAKING

1

Τι κάνουν οι χρήστες στο Internet; [Infographic]

Untitled-3

To Internet είναι τμήμα της ζωής μας, της καθημερινής ρουτίνας μας και για κάποιες ανεπτυγμένες χώρες μπορούμε να πούμε πως τείνει να εξελιχθεί σε μια από τις βασικές ανάγκες του ανθρώπου. Πράγματι, είναι τόσα τα πράγματα σήμερα που μπορούμε να κάνουμε μέσω του Διαδικτύου (και που δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς αυτό), που ακόμα και λίγες μέρες χωρίς πρόσβαση θα ήταν αβάσταχτες για αρκετούς χρήστες.

Όλα τα παραπάνω ισχύουν, όμως πως χρησιμοποιούν πραγματικά οι άνθρωποι αυτή την τεχνολογία; Τo Internet σαφώς και δεν είναι μόνο Facebook ή YouTube, όμως οι τάσεις αλλάζουν χρόνο με το χρόνο και ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή. Κάποτε θέλαμε κυρίως να στέλνουμε e-mails και να ανταλλάζουμε αρχεία, σήμερα πολλοί τομείς της ζωής μας (ενημέρωση, άμεση επικοινωνία, εργασία) γίνονται μέσω του διαδικτύου και με τη βοήθεια ενός PC, ενός smartphone, ενός tablet. Ποιό από τα παραπάνω, όμως, χρησιμοποιείται για τον κάθε σκοπό περισσότερο από τα άλλα; Πόσο χρόνο αφιερώνουμε στο social networking και πόσο στις υπόλοιπες χρήσεις του Internet; Το παρακάτω infographic απαντά σε αρκετά από τα ερωτήματα αυτά...

Untitled-1

Τρανταχτή απόδειξη το ότι σχεδόν το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού διαθέτει πρόσβαση στο Internet, ενώ 1 στους 11 ανθρώπους είναι μέλος του κοινωνικού δικτύου του Facebook! Αν αναλογιστείτε πόσοι ζούν σε χώρες του Τρίτου Κόσμου και φυσικά δεν έχουν τέτοιες πολυτέλειες, τότε το ποσοστό είναι πράγματι τρομερά μεγάλο! «Ανησυχητικό» για την πορεία του κόσμου μας είναι και το ότι οι άνθρωποι που έχουν κινητό τηλέφωνο είναι περισσότεροι απ’όσους έχουν πρόβαση σε πόσιμο νερό και ηλεκτρισμό...Πρωτοστατεί, φυσικά, η Ιαπωνία με σχέδον 8 στους 10 κατοίκους της να έχουν πρόσβαση στο Internet, ενώ κοντινές δεύτερες είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες, με λίγο πάνω από τα ¾ των κατοίκων της να απολαμβάνουν το ίδιο προνόμιο.

Ωστόσο, όταν κοιτάξουμε τη διάκριση μεταξύ των φορητών συσκευών που συνδέονται στο Διαδίκτυο, βλέπουμε διαφορετικά patterns στη χρήση τους και στο ποσοστό κατοχής τους. Έτσι, πολλοί περισσότεροι έχουν laptop σε σχέση με αυτούς που έχουν smartphone, ενώ τα tablets έρχονται τρίτα, με σημαντικό ποσοστό πάντως για τα χρόνια που βρίσκονται στην αγορά. Επίσης, βλέπουμε ότι τα tablets αξιοποιούνται σε μεγάλο βαθμό για τις multimedia δυνατότητές τους, όπως θέαση video και προβολή εικόνων, ενώ smartphones και laptops υπάρχουν κυρίως για την αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο και την ανταλλαγή e-mails/SMS.

Untitled-2

Το σίγουρο είναι πως τα tablets, παρά τη φορητότητά τους, βρήκαν περίοπτη θέση στο σαλόνι ή την κρεβατοκάμαρα των χρηστών, οι οποίο τα χρησιμοποιούν κυρίως στο σπίτι παρά έξω από αυτό, το κενό αυτό καλύπτεται από τα smartphones. Τα social media αποτελούν πολύ σημαντικό τμήμα του σύγχρονου Internet, με το 50% του mobile net traffic να αφιερώνεται σε αυτά, ποσοστό που ίσως ανέβει στο άμεσο μέλλον, όπως συμβαίνει και με τις online πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών: Έχουν ξεπεράσει τα 150 δις δολλάρια ετησίως από το 2011 και αναμένεται να φτάσουν στα 250 δις το 2015!

0 Comment