22.2 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Συνέντευξη με το στέλεχος της Huawei, Jerry Huang: «H Huawei τολμά και ανεβάζει ακόμη ψηλότερα τον πήχη»!

    Στο πλαίσιο της επίσημης αποκάλυψης του Huawei Mate S που έλαβε χώρα λίγο πριν την επίσημη έναρξη της έκθεσης IFA, μας δόθηκε η ευκαιρία να συνομιλήσουμε με το στέλεχος της Huawei, Jerry Huang. O Director of Marketing Communications του κινεζικού κολοσσού μας μίλησε για τα σχέδια της Huawei για το μέλλον και αναφέρθηκε στη δυναμική των προϊόντων της εταιρείας. Στην απολαυστική συνέντευξη που μας παραχώρησε, απεικονίζεται η επιθυμία των ανθρώπων της Huawei να βάλουν στο επίκεντρο των εξελίξεων, τον ίδιο τον καταναλωτή, με κεντρική φιλοσοφία τον απόλυτο σεβασμό στις ανάγκες του!

    Jerry Huang Huawei

    D.L: Καλησπέρα σας κύριε Huang! Πρώτα από όλα ήταν ένα εκπληκτικό show από την Huawei. Περάσαμε αρκετά όμορφα, ειδικά στο σημείο με το… fashion show, το οποίο ήταν κάτι το διαφορετικό σε σύγκριση με όσα συνήθως βλέπουμε στα μεγάλα events τεχνολογίας! Μιας και αναφέρθηκα στη… fashion, θα ήθελα λοιπόν να ξεκινήσω τη συνομιλία μας με μία ερώτηση που αφορά το Huawei Watch. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το smartwatch που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα στις αγορές, το είχαμε δει πρώτα στο MWC στη Βαρκελώνη αλλά έκτοτε κυριολεκτικά χάσαμε τα ίχνη του. Ποιοι ήταν λόγοι που σας οδήγησαν να αναβάλλετε την κυκλοφορία του έξυπνου ρολογιού σας; Χρειάστηκε μήπως να το επανασχεδιάσετε;

    J.H: Στη Huawei μας ενδιαφέρει να υποστηρίζουμε το portfolio των wearable συσκευών μας στο σύνολο τους, παρά να εστιάζουμε σε μία μεμονωμένη συσκευή! Ουσιαστικά ξεκινήσαμε την προσπάθεια μας από το Huawei Talkband B2 (κυκλοφόρησε τον Απρίλιο που μας πέρασε…), για αυτό μετά την κυκλοφορία του B2 θελήσαμε να εστιάσουμε στα υπόλοιπα wearables που είχαμε στα σκαριά. Σε ότι έχει να κάνει με την περίπτωση του Huawei Watch, αποφασίσαμε να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή και να διορθώσουμε ορισμένα θέματα με τις λειτουργίες του, να βελτιώσουμε το OS, αλλά και τα applications που το πλαισιώνουν. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα δυνατό portfolio wearable συσκευών, για αυτό λοιπόν στην γκάμα των προϊόντων μας θα βρείτε το Τalkband, το Musicband και φυσικά το Huawei Watch.

    huawei-talk-bandb2_fgvw

    Δεν σας κρύβουμε ότι όταν ξεκίνησε η ενασχόληση μας με το smart ρολόι, ξοδέψαμε πάρα πολύ χρόνο για να πραγματοποιήσουμε μία ανάλυση πάνω στις προθέσεις των καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή γνωρίζουμε σε ποια σημεία είναι πολύ καλό το συγκεκριμένο προϊόν Αυτό που καταλάβαμε είναι ότι το Watch θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πιο «κλασικό» συ σύγκριση με τα υπόλοιπα gadgets. Είναι κάτι που ο χρήστης το φοράει στο χέρι του, άρα θα πρέπει να είναι ένα προϊόν που να διακρίνεται για το ξεχωριστό στυλ του! Το κοινό ζητάει από τη Huawei να δημιουργήσει ένα προϊόν που να διαπρέπει όχι μόνο για τις τεχνικές του δυνατότητες αλλά και για την αισθητική του, αποτελώντας ένα fashion-αντικείμενο. Ήδη εκπρόσωποι από μεγάλα περιοδικά (όπως το Vogue και το GQ) έχουν εκφραστεί με τα καλύτερα λόγια για το Huawei Watch.

    huawei-watch-11

    D.L: Τώρα ας μιλήσουμε για την άλλη μεγάλη ανακοίνωση της Huawei, που αφορά φυσικά τη νέα ναυαρχίδα σας, Mate S. Σύμφωνα με τη δική σας άποψη, ποια είναι τα τρία πιο ισχυρά χαρακτηριστικά / specs της νέας σας συσκευής, τα οποία μπορούν να δελεάσουν και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού…

     J.H: Από την αρχή διεξήγαμε μία έρευνα στους καταναλωτές και πραγματοποιήσαμε πολλές μελέτες που μας βοήθησαν στο σχεδιασμό του Mate S. Για αυτό και το πρώτο χαρακτηριστικό του Mate S που το καθιστά διαφορετικό από τον ανταγωνισμό είναι η σχέση αλληλεπίδρασης που δημιουργείται ανάμεσα στον user και στο smartphone του. To Mate S είναι μία συσκευή που ενσωματώνει την τεχνογνωσία πολλών προηγούμενων μοντέλων μας όπως είναι το P1, το P6, το Mate 7 και φυσικά το P8. Στο Mate S οι λειτουργίες Fingerprint 2.0, Knuckle Sense και η pressure touch τεχνολογία που έχουμε εισαγάγει για πρώτη φορά, μεταδίδουν την υπέρτατη touch εμπειρία στον user.

    Έτσι η σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον χρήστη και στο κινητό του είναι το πρώτο στοιχείο που σίγουρα θα τραβήξει το ενδιαφέρον των users. Το δεύτερο χαρακτηριστικό που κάνει το Mate S τόσο ξεχωριστό είναι το design. Σύμφωνα με την έρευνα που κάναμε τόσο στην περιοχή της Ευρώπης όσο και της Ασίας, διαπιστώσαμε ότι το καταναλωτικό κοινό δεν προτιμά μόνο μία οθόνη μεγαλύτερου μεγέθους, αλλά παράλληλα απαιτεί η συσκευή του να έχει έναν πιο «compact» χαρακτήρα. Ο κόσμος θέλει το κινητό του να είναι περισσότερο compact και εύχρηστο, να έχει καλό κράτημα και φυσικά να μπορεί να το χρησιμοποιήσει εύκολα με το ένα χέρι! Κάποιοι users μπορεί να πουν ότι ένα display στις 5.2 ίντσες είναι ένα πάρα πολύ καλό μέγεθος, άλλοι πάλι μπορεί να προτιμούν μικρότερες οθόνες (κάτω από τις 5 ίντσες). Ωστόσο, τα αποτελέσματα των ερευνών μα έδειξαν ότι η πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού επιλέγει το μέγεθος της οθόνης να ανέρχεται στις 5.5”. Για αυτό και εμείς με την περίπτωση του Mate S δώσαμε μεγάλη έμφαση στο κυρτό design και ο βασικός στόχος μας ήταν να σχεδιάσουμε την «τέλεια» συσκευή 5.5 ιντσών, έτσι ώστε να είναι εύκολη στο κράτημα, εύχρηστη και να βολεύει στην πλοήγηση με το ένα χέρι…

     Huawei Mate S

    D.L: Και το τρίτο χαρακτηριστικό, το οποίο πιστεύετε ότι κάνει το Mate S να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

     J.H: Αναμφίβολα, το τρίτο χαρακτηριστικό είναι η λειτουργία και οι δυνατότητες της κάμερας. Όπως θα γνωρίζετε και εσείς το P8 ήταν από τα πιο πετυχημένα κινητά μας και σίγουρα ένα από τα πλεονεκτήματα του ήταν η κάμερα του, η οποία προσέφερε πολλά modes στον user (όπως το black & white και low-light mode), χαρίζοντας μία σειρά από επαγγελματικές δυνατότητες στον user.

    D.L: Το P8 είχε χαρακτηριστεί ως ένα κινητό που μπορούσε να τραβάει photos με ποιότητα που βλέπουμε σε φωτογραφικές μηχανές DSLR. Άρα λοιπόν στο Mate S επεκτείνετε ακόμη περισσότερο τη συγκεκριμένη ιδέα;

    J.H: Ακριβώς! Με την κάμερα του Mate S πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα, βασιζόμενοι όμως στην επαγγελματική αίσθηση (επίπεδo DSLR) του P8!

    Huawei P8

    D.L: Πολύ όμορφα… Πριν λίγο σταθήκατε στον τρόπο που οι users αντιδρούν με τη συσκευή τους. Θα ήθελα εάν γίνεται να μιλήσουμε λίγο για τις συνήθειες των καταναλωτών. Πιστεύετε ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στο ευρωπαϊκό και ασιατικό κοινό; Μιλάμε για δύο διαφορετικούς κόσμους; Για παράδειγμα… είναι γνωστό ότι οι Ασιάτες λατρεύουν τα phablets. Ποια είναι η γνώμη σας, υπάρχουν τελικά ομοιότητες και διαφορές;

     J.H: Κατά την άποψη μου, μας είναι πολύ πιο εύκολο να πείσουμε τους Κινέζους καταναλωτές να υιοθετήσουν το concept της μεγαλύτερης οθόνης. Αν και μέχρι στιγμής δεν έχω στη διάθεση μου τα απαραίτητα δεδομένα, γνωρίζουμε ότι τουλάχιστον στο θέμα του μεγέθους της οθόνης, η άποψη του ευρωπαϊκού κοινού και του ασιατικού κοινού συμπίπτει, καθώς το display στις 5.5 ίντσες μπορεί να θεωρηθεί ως ιδανικό. Φυσικά και πιστεύω ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην αγορά της Κίνας και στην Ευρώπη, αλλά θεωρώ ότι το κενό που κάποτε χώριζε τις δύο αγορές έχει μικρύνει πολύ.

    D.L: Περίπου στα μέσα Ιουνίου, μάθαμε ότι η Huawei κατάφερε να φτάσει στην τρίτη θέση της mobile αγοράς. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία η Huawei έχει προσπεράσει τη Microsoft και πλέον έχει βλέψεις για ακόμη πιο ψηλά! Ποιες είναι οι στρατηγικές που σκοπεύετε να ακολουθήσετε στο μέλλον για να αποκτήσετε ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.

    J.H: Φέτος, τα πήγαμε εξαιρετικά στο πρώτο μισό του 2015. Στις αρχές της χρονιάς ο στόχος που θέσαμε ήταν οι 100.000.000 units. Είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να πετύχουμε το συγκεκριμένο στόχο. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, το μερίδιο στην παγκόσμια αγορά θα αγγίξει το 9%. Μάλιστα, στη Κίνα είμαστε αυτή τη στιγμή η νούμερο 1 εταιρεία, έχοντας μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 16%! Όμως είχαμε εξαιρετικά αποτελέσματα και σε άλλες μεγάλες αγορές όπως είναι η Ισπανία (με μερίδιο αγοράς στο 11%), στην Ιταλία έχουμε αγγίξει το 9%, ενώ στη Γερμανία βρισκόμαστε κοντά στο 8%. Παράλληλα, στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στην Ολλανδία έχουμε φτάσει στο 10%. Χωρίς αμφιβολία, με τις παραπάνω επιδόσεις μπορούμε να ατενίζουμε με αισιοδοξία το μέλλον. Ειδικότερα, πιστεύουμε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα διατηρήσουμε τη θέση μας, ενώ του χρόνου πρόκειται να βάλουμε ακόμη πιο ψηλά τον πήχη. Δεν σας κρύβω ότι στόχος μας είναι να φτάσουμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στο νούμερο ένα και στο νούμερο δύο της παγκόσμιας αγοράς. Αυτό που πιστεύουμε είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές με τη δική μας δυναμική καθώς τα προϊόντα μας διέπονται από την λογική: «Best Hardware, Best User Experience και Best Ecosystem». Για αυτό και για το 2016, αλλά και για το 2017 ανεβάζουμε ακόμη περισσότερο τις προσδοκίες μας!

    Huawei Mate S 1

    D.L: «Sky is the limit» δηλαδή, όπως λέει χαρακτηριστικά και μία γνωστή έκφραση…

    J.H: Ακριβώς!

    D.L: Και μία τελευταία ερώτηση… Ποιο smartphone από όσα έχει κυκλοφορήσει η Huawei είναι το αγαπημένο σας;

     J.H: Μα φυσικά, το τελευταίο μοντέλο μας, το Mate S και επίσης λατρεύω και το Huawei Watch. Για μένα το Mate S είναι ο τέλειος συνδυασμός όλων των προηγούμενων συσκευών της Huawei. Στη νέα ναυαρχίδα μας έχουμε την fingerprint λειτουργία από το Mate 7 και το full-metal design, ενώ από το νέο μας μοντέλο δεν λείπει και η βελτιωμένη έκδοση της κάμερας του P8. Τα πάντα βρίσκονται εκεί, οπότε για εμένα αυτό είναι το καλύτερο και η συσκευή που αγαπώ περισσότερο… μέχρι στιγμής (γέλια…)!

    D.L: Τέλεια! Κύριε Huang θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο σας!

    J.H: Κι εγώ, ελπίζω να περάσατε όμορφα!

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles