Το Squid Game του Netflix κατάφερε μέσα σε 2 εβδομάδες να γίνει παγκόσμια επιτυχία. Μάλιστα, σύμφωνα με το Reuters, η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη που ο πάροχος ίντερνετ SK Broadband της Νότιας Κορέας μήνυσε την δημοφιλή πλατφόρμα, προκειμένου να «πληρώσει» για την αυξημένη κίνηση που προκάλεσε στο διαδίκτυο η σειρά. Όλοι βλέπουν το Squid Game. Ακόμα και ο Jeff Bezos!
Κι όμως! Ο Jeff Bezos βλέπει Netflix
Πριν λίγες μέρες μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του Amazon Prime, βασικού ανταγωνιστή του Netflix, ανέφερε σε ανάρτηση στο twitter ότι είναι φαν και ανυπομονεί να δει τα επεισόδια. Παράλληλα, επαίνεσε την στρατηγική που ακολουθεί το Netflix, καθώς δε γίνεται κάθε μέρα χαμός με μια σειρά που δεν είναι αγγλική αλλά κορεάτικη. Ο Bezos θεωρεί το αποτέλεσμα εντυπωσιακό και πηγή έμπνευσης.
.@ReedHastings and Ted Sarandos and the team at @Netflix get it right so often. Their internationalization strategy isn’t easy, and they’re making it work. Impressive and inspiring. (And I can’t wait to watch the show.) https://t.co/yFw7TGyc1U
— Jeff Bezos (@JeffBezos) October 2, 2021
Το tweet προκάλεσε φυσικά έκπληξη, αφήνοντας τους ανθρώπους να αναρωτιούνται μήπως ο Jeff Bezos κρύβει κάτι. Ο ίδιος βέβαια σημείωσε ότι ήθελε απλώς να εκφράσει το θαυμασμό του! Παρόλα αυτά, αρκετοί ήταν αυτοί που ταύτισαν στα σχόλιά τους τον Bezos με την ελίτ των διασήμων που παρακολουθήσαμε στη σειρά.
Jeff Bezos would absolutely be a Squid Game VIP. https://t.co/E7opf2SZWH
— Kevín (@KevOnStage) October 3, 2021
Διαβάστε επίσης: Γνώμη: The Squid Game – Ένα κοινωνικοπολιτικό αλληγορικό παραμύθι για μια βαθιά άρρωστη κοινωνία (mild spoilers) (digitallife.gr)