18.6 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
More

    Jeff Bezos: Τα εγκώμια για το Squid Game του Netflix έβαλαν “φωτιά” στο twitter

    Το Squid Game του Netflix κατάφερε μέσα σε 2 εβδομάδες να γίνει παγκόσμια επιτυχία. Μάλιστα, σύμφωνα με το Reuters, η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη που ο πάροχος ίντερνετ SK Broadband της Νότιας Κορέας μήνυσε την δημοφιλή πλατφόρμα, προκειμένου να «πληρώσει» για την αυξημένη κίνηση που προκάλεσε στο διαδίκτυο η σειρά. Όλοι βλέπουν το Squid Game. Ακόμα και ο Jeff Bezos!

    Κι όμως! Ο Jeff Bezos βλέπει Netflix

    Πριν λίγες μέρες μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του Amazon Prime, βασικού ανταγωνιστή του Netflix, ανέφερε σε ανάρτηση στο twitter ότι είναι φαν και ανυπομονεί να δει τα επεισόδια. Παράλληλα, επαίνεσε την στρατηγική που ακολουθεί το Netflix, καθώς δε γίνεται κάθε μέρα χαμός με μια σειρά που δεν είναι αγγλική αλλά κορεάτικη. Ο Bezos θεωρεί το αποτέλεσμα εντυπωσιακό και πηγή έμπνευσης.

    Το tweet προκάλεσε φυσικά έκπληξη, αφήνοντας τους ανθρώπους να αναρωτιούνται μήπως ο Jeff Bezos κρύβει κάτι. Ο ίδιος βέβαια σημείωσε ότι ήθελε απλώς να εκφράσει το θαυμασμό του! Παρόλα αυτά, αρκετοί ήταν αυτοί που ταύτισαν στα σχόλιά τους τον Bezos με την ελίτ των διασήμων που παρακολουθήσαμε στη σειρά.

    Διαβάστε επίσης: Γνώμη: The Squid Game – Ένα κοινωνικοπολιτικό αλληγορικό παραμύθι για μια βαθιά άρρωστη κοινωνία (mild spoilers) (digitallife.gr)

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles