Μία από τις βασικές λειτουργίες του Kinect 2.0 για το Xbox One, είναι ότι ο πρωτοποριακός σένσορας αντιλαμβάνεται και εκτελεί τις φωνητικές εντολές που του δίνει ο χρήστης. Η συγκεκριμένη δυνατότητα (που υπήρχε και στην πρώτη έκδοση του σένσορα για το Xbox 360), δικαιολογημένα προβάλλεται ως ένα από τα ατού του Kinect 2.0. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι απαιτείται ακόμη μπόλικος δρόμος για να αρχίσει να λειτουργεί πειστικά και αποτελεσματικά.
Αντιλαμβανόμενοι την ύπαρξη του προβλήματος, οι υπεύθυνοι της Microsoft σκέφτηκαν να βελτιώσουν τη “φωνητική αντίληψη” του Kinect, με έναν απλό και έξυπνο τρόπο, ζητώντας ουσιαστικά από τους ίδιους τους gamers να τους βοηθήσουν. Στο επόμενο μεγάλο update του συστήματος οι developers του Xbox One έχουν ενσωματώσει μία λειτουργία που τους επιτρέπει να συλλέγουν φωνητικά δεδομένα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη βελτίωση της απόδοσης του σένσορα. Σύμφωνα με τον γκουρού του Xbox, Major Nelson, όσο πιο πολλά φωνητικά δείγματα καταφέρουν να μαζέψουν οι software engineers του Kinect, τόσο πιο εύκολα θα μπορέσουν να τελειοποιήσουν τον αλγόριθμο που δίνει τη δυνατότητα στo Kinect 2.0 να καταλαβαίνει τις φωνητικές εντολές του εκάστοτε χρήστη.
Σε περίπτωση βέβαια που οι κάτοχοι του Xbox One, δεν επιθυμούν να χαρίσουν τη φωνή τους, θα μπορούν να απενεργοποιήσουν τη συγκεκριμένη λειτουργία μέσα από τα settings του συστήματος. To Xbox One αναμένεται επίσημα στη χώρα μας τον προσεχή Σεπτέμβριο και είμαστε αρκετά περίεργοι να δούμε εάν μέχρι τότε θα έχουν διορθωθεί κάποιες από τις μικρές τεχνικές ατασθαλίες της νέας κονσόλας.