11.3 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
More

    Klarna App: Αγοράστε σήμερα δώρα & Πληρώστε αργότερα με το κινητό!

    Η εορταστική περίοδος έφτασε, και ήρθε και πάλι η ώρα για να πραγματοποιήσουμε τα πολυαναμενόμενα Χριστουγεννιάτικα ψώνια μας! Με την υπηρεσία πληρωμής της Klarna, Πληρωμή σε 3 άτοκες δόσεις, ακόμη και με τη χρεωστική σας κάρτα, οι φετινές Χριστουγεννιάτικες αγορές θα είναι παιχνιδάκι!. Η Klarna προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές τη δυνατότητα να αγοράσουν δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα, χωρίς απαραίτητα να ξοδέψουν όλο το διαθέσιμο εισόδημά τους. Επιλέξτε απλώς το προϊόν, κάντε κλικ στο «προσθήκη στο καλάθι» και αφήστε τη Klarna να κάνει τα υπόλοιπα, ενώ εσείς απολαμβάνετε μια ζεστή σοκολάτα στον αναπαυτικό σας καναπέ.

    Μία νέα τάση που ήρθε για να μείνει είναι οι αγορές μέσω κινητού, καθώς οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν ευκολότερα, πιο γρήγορα και μερικές φορές ακόμα πιο αποτελεσματικά. Αυτή η καταναλωτική τάση είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τη στρατηγική της Klarna που επενδύει στην διευκόλυνση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, μέσω της υπηρεσίας πληρωμών «Αγόρασε τώρα, πλήρωσε αργότερα» και της mobile εφαρμογής της, η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν τα δώρα τους και να πληρώνουν αργότερα, να παρακολουθούν την πορεία των αγορών τους, και να κάνουν επιστροφές χρημάτων – όλα αυτά χρησιμοποιώντας απλά το smartphone τους.

    Για να εξετάσουμε καλύτερα πώς η αυξημένη χρήση των smartphone έχει επηρεάσει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, η Klarna προχώρησε στην  διεξαγωγή ενός Pulse Report σε συνεργασία με τον ερευνητικό οργανισμό Dynata σε 1.001 Έλληνες αγοραστές, ηλικίας 18-65+, με στόχο να εντοπίσει τις αναδυόμενες τάσεις που θα διαμορφώσουν την ελληνική αγορά στο σύντομο μέλλον, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές συνεχίζουν να αγκαλιάζουν την ψηφιακή αγοραστική εμπειρία. Με βάση τα αποτελέσματα, η Ελλάδα φαίνεται να αποτελεί πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη νέων χρηματοοικονομικών τεχνολογιών. Τα τελευταία 2 χρόνια, παρατηρείται σημαντική αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές μέσω smartphone στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες κατατάσσονται στην 3η θέση (μεταξύ 14 χωρών), πίσω από τους Βρετανούς και τους Σουηδούς, όσον αφορά την προτίμησή τους για τις διαδικτυακές αγορές.

    Η έρευνα αποκάλυψε τα ακόλουθα δεδομένα για το πώς οι Έλληνες καταναλωτές ψωνίζουν όταν πρόκειται για αγορές μέσω smartphone ή social media:

    Οι αγορές μέσω smartphone είναι σε άνοδο: Καθώς η χρήση των smartphones και των tablets συνεχίζει να κυριαρχεί, οι κινητές συσκευές αναμένεται να αποτελέσουν καταλυτικό ρόλο στη ανάπτυξη του ψηφιακού εμπορίου. Συγκεκριμένα:

    • Το 39% των Ελλήνων καταναλωτών προτιμά να χρησιμοποιεί το smartphone για διαδικτυακές αγορές, κάτι που συμβαδίζει με τον παγκόσμιο μέσο όρο.
    • Το 79% των Ελλήνων Gen Z* και το 68% των Ελλήνων Millennials* υποστηρίζουν ότι οι αγορές τους μέσω smartphone έχουν αυξηθεί σε σύγκριση με το 2019.
    • Οι κύριοι λόγοι που οι Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν τα smartphones τους όταν πρόκειται να κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, είναι για να δημιουργήσουν μια wishlist με είδη που τους ενδιαφέρει να αγοράσουν, για να μπορούν να μοιραστούν αυτή τη wishlist με τους φίλους και την οικογένειά τους, για σύγκριση τιμών καθώς και για να ανακαλύψουν νέες προσφορές.

    Αγορές και έμπνευση μέσω των social media:  Τα Social Media και τα Online Shopping Events έχουν συμβάλλει στην αύξηση της αναζήτησης brands, της αλληλεπίδραση με αυτά και της λήψη πιο σωστών αγοραστικών αποφάσεων  – ιδιαίτερα στις νεότερες γενιές καταναλωτών.

    • Κατά μέσο όρο, το 45% των Ελλήνων καταναλωτών έχει αγοράσει ένα προϊόν αφού το έχει δει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, οι Έλληνες αγοράζουν ένα προϊόν πιο συχνά αφού το δουν στα social media, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση ανάμεσα σε 14 χώρες).
    • Το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα έμπνευσης για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το TikTok κερδίζει σημαντικό έδαφος μεταξύ των Gen Z, ενώ το Facebook παραμένει η κορυφαία πλατφόρμα για τους Millennials και Gen X.

    Ο Ηλίας Πίτσαβος, Country Manager της Klarna, επισημαίνει: «Αυτά τα Χριστούγεννα μπορούμε να κάνουμε τις ηλεκτρονικές αγορές για τους καταναλωτές πιο ομαλές με την καινοτόμο υπηρεσία πληρωμής «Πληρωμή σε 3 άτοκες δόσεις», ακόμη και με τη χρεωστική σας κάρτα αλλά και με την εφαρμογή της Klarna, η οποία ακολουθεί τις συνήθειες των νεότερων γενιών προς τις social και mobile αγορές. Παράλληλα, συμβάλουμε στην ανάπτυξη των συνεργαζόμενων εμπόρων μας κατά τη διάρκεια αυτής της άκρως εμπορικής περιόδου».

    Χρησιμοποιώντας την Klarna, ενώ πραγματοποιείτε τις Χριστουγεννιάτικες αγορές σας, δεν εξοικονομείτε απλώς πολύτιμο χρόνο, αλλά έχετε την δυνατότητα να γνωρίζετε ακριβώς τι ξοδέψατε, χωρίς  κρυφές χρεώσεις ή τόκους. Έτσι, δεν χρειάζεται να θυσιάσετε όλο το διαθέσιμο εισόδημά σας κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής περιόδου.

    Για να δείτε την έρευνα Pulse Report από την Klarna, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles