BREAKING

0

Lenovo: «Στοχεύουμε την κορυφή και στα mobiles»»! [MWC 2014]

Όταν κόπασε ο...χαμός στο MWC 2014, μετά την πρώτη μέρα και τις βαρύγδουπες παρουσιάσεις, είχαμε τη δυνατότητα να μιλήσουμε με εκπροσώπους των εταιρειών που συμμετείχαν στο συνέδριο και να μάθουμε από πρώτο χέρι ποιοί είναι οι στόχοι τους, οι σκοποί τους και τα πλάνα τους για το μέλλον. Έτσι, βρεθήκαμε και στο πολύβουο booth της Lenovo για ένα “face-to-face” με τους ανθρώπους της...σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας!

lenovo-2

Στα διάφορα stands γύρω μας βλέπαμε τις νέες συσκευές της Lenovo, όπως τα Vibe Z και S930 από πλευράς smartphones, αλλά και αρκετά tablets. Αναμφίβολα, όμως, την προσοχή μας τράβηξε από την πρώτη στιγμή το convertible της γκάμας, το Yoga 2 Pro 13, θυμίζοντάς μας και το πού έχει δώσει το βάρος της η εταιρεία το τελευταίο διάστημα, αλλά και το από που προέρχεται.

lenovo-7

lenovo-6

Για τη Lenovo αυτή τη στιγμή η αγορά των mobiles είναι εξαιρετικά σημαντική και προσπαθεί να ανοιχτεί σε αυτήν, με ένα βήμα κάθε φορά, στην προσπάθειά της για την κατάκτηση της κορυφής! Μπορεί να ακούγεται δύσκολος στόχος, αλλά η Lenovo δεν είναι τυχαία εταιρεία και φυσικά ας μη ξεχνάμε πως έχει τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία, αλλά και πως πρόσφατα απέκτησε τη Motorola από τη Google. Αν μη τι άλλο, έχει τη δυνατότητα να κοιτάξει κατάματα τους άλλους, μεγάλους παίκτες στα mobiles και με βάση τα όσα είδαμε στο περίπτερό της, ήδη έχει αρχίσει να ασκεί πίεση στον ανταγωνισμό με ποιοτικές και ισχυρές συσκευές.

lenovo

Αυτή τη στιγμή η Lenovo βρίσκεται στην 4η θέση όσον αφορά το μερίδιο στα mobiles (6%) και ευελπιστεί σύντομα να αγγίξει την 3η θέση, όντας ήδη κυρίαρχη στην αγορά των PCs. Δεν στέκεται εκεί καθώς ο απώτερος στόχος είναι η κυριαρχία σε όλες τις major αγορές και τα smartphones/tablets γίνονται προτεραιότητα αυτή τη στιγμή για την εταιρεία. Ειδικά στα tablets της ελληνικής αγοράς, η εταιρεία πλέον έχει διψήφιο ποσοστό και προσβλέπει στην αύξησή του ακόμη περισσότερο! Και όσο για το λειτουργικό, δεν περιορίζεται στο Android, αφού το Windows Phone είναι μέσα στα άμεσα πλάνα της.

Η καινοτομία της, όμως, έγκειται στο πως προσπαθεί να «παντρέψει» τα PCs και δη τα notebooks με τα tablets, προσπάθεια που αντικατοπτρίζεται στις convertible συσκευές της. Πρόκειται για notebooks με οθόνες 10+ ιντσών, με φυσικό πληκτρολόγιο, οι οποίες όμως αναδιπλώνονται και μπορούν να στηριχθούν υπό γωνία στο γραφείο ή να μετατραπούν σε απλά tablets, με το πληκτρολόγιο να «κρύβεται» πίσω από την οθόνη. Οι χρήστες τείνουν να εγκαταλείψουν τα notebooks, θέλουν να το κάνουν αλλά η παραγωγικότητα με ένα tablet πέφτει κατακόρυφα λόγω της απουσίας πληκτρολογίου και της μικρής οθόνης.

lenovo-5

lenovo-4

Παρά την τεράσια επιτυχία του Yoga (πρώτο convertible σε πωλήσεις στις ΗΠΑ), οι άνθρωποι της Lenovo επιμένουν πως τα PCs και τα notebooks δεν «πεθαίνουν» και πως έχουν πολλά χρόνια ζωής ακόμη μπροστά τους. Άλλωστε, αποτελούν ένα τεράσιο μέρος του τζίρου της και σαφώς δεν προτίθονται να τα εγκαταλείψουν, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν βλέπουν το μέλλον και το πως θα εξελιχθούν οι προσωπικοί υπολογιστές. Πλάνα για wearable συσκευές δεν υπάρχουν προς το παρόν, κάτι που σημαίνει πως μάλλον θα αργήσουμε να δούμε smartwatches και smart bands από τη Lenovo.

Ευχαριστούμε τη Lenovo για τη φιλοξενία στο booth της και τους ανθρώπους της που αφιέρωσαν λίγη ώρα για να μας μιλήσουν.

0 Comment