Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί το μεγάλο trend της περιόδου και σταδιακά τη βλέπουμε να απλώνει τα… πλοκάμια της σχεδόν παντού. Εκτός από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας που επενδύουν τεράστια κεφάλαια, ένα τεράστιο brand, αυτό της Levi’s, αποφάσισε να συνεργαστεί με μια εταιρεία ΑΙ, προκειμένου να δημιουργήσει ψηφιακά μοντέλα, τα οποία θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους.
Η εταιρεία χαρακτήρισε αυτή την κίνηση ως μέρος του ταξιδιού της ψηφιακής μεταμόρφωσής της, που έρχεται να ενσαρκώσει τις έννοιες του diversity, της ισότητας, της συμπερίληψης και της βιωσιμότητας. Ενώ οι προθέσεις ακούγονται ευγενείς, στην πραγματικότητα η εταιρεία προτίμησε να προσλάβει ρομπότ για να παρουσιάσει το diversity, από το να πληρώσει ανθρώπους που θα ενσαρκώνουν τις ποιότητες που συνδέονται με το brand.
H Levi Strauss συνεργάζεται για το project με το digital model studio Lalaland.ai με στόχο «να υπάρχει περισσότερη εκπροσώπηση στη βιομηχανία της μόδας» και «να δημιουργηθεί μια χωρίς αποκλεισμούς, βιώσιμη και ποικιλόμορφη αλυσίδα σχεδιασμού». Στόχος του είναι να επιτρέψει στους πελάτες να δουν πώς θα μοιάζουν διάφορα είδη μόδας σε ένα άτομο που τους μοιάζει μέσω «υπερ-ρεαλιστικών» μοντέλων «κάθε σωματότυπου, ηλικίας, μεγέθους και τόνου επιδερμίδας».
0 Comment