Μείωση καταγράφουν οι ηλεκτρονικές αγορές των κύπριων καταναλωτών το 2018, καθώς κάτι λιγότερο από τρεις στους δέκα (23,4%) αγόρασαν προϊόντα και υπηρεσίες online. Οι αγορές μέσω Διαδικτύου ήταν μειωμένες το 1ο τρίμηνο του 2018 κατά 1,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι περισσότεροι από τους online αγοραστές (41,1%) δαπάνησαν από €100 έως €500, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασαν, το 24,3% έκανε ηλεκτρονικές αγορές αξίας από €50 έως €100, ενώ το 18,2% διέθεσε για ηλεκτρονικές αγορές λιγότερα από €50.
Στο μεταξύ, οι κύπριοι που αγοράζουν μέσω Διαδικτύου, προτιμούν, στην πλειοψηφία τους ηλεκτρονικά καταστήματα εκτός Κύπρου. Έτσι το 1ο τρίμηνο του 2018 το 82,9% των καταναλωτών, που πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές, το έκανε από επιχειρήσεις που βρίσκονται σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το 35,8% έκανε ηλεκτρονικές αγορές από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, και μόνο το 34,6% αγόρασε από ντόπιους Κύπριους πωλητές
Τα κυριότερα προϊόντα ή υπηρεσίες που αγοράστηκαν/παραγγέλθηκαν αφορούσαν τα εξής: είδη ένδυσης και αθλητικά είδη (56,3%), διευθετήσεις για ταξίδια όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου (51,3%) και διαμονή για διακοπές (46,7%).