BREAKING

0

Το LinkedIn εξαγοράζει το Pulse και στοχεύει στο περιεχόμενο

Το LinkedIn αποφάσισε να προχωρήσει σε εξαγορά της εφαρμογής Pulse έναντι περίπου 90 εκ. δολαρίων, εξαγορά η οποία αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2013.

linkedin acquires pulse

Με 30 εκ. ενεργούς χρήστες σε 190 χώρες, η εφαρμογή Pulse η οποία είναι διαθέσιμη μέσω Android, iOS και web, αποτελεί το αγαπημένο μέρος για ενημέρωση μέσω RSS. Οι εκδότες περιεχομένου ξεπερνούν τους 750 και το LinkedIn φαίνεται πως είδε μια ευκαιρία σε αυτό.

Όπως είναι γνωστό, το LinkedIn πρόκειται για ένα επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο, στο οποίο παράγεται και αρκετό επαγγελματικής φύσεως περιεχόμενο για τους χρήστες του. Το Pulse φαίνεται ιδανικό για την ανάδειξη του περιεχομένου αυτού, μετατρέποντας το LinkedIn στο απόλυτο κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματική ενημέρωση. Σημαντικό στοιχείο είναι και ο mobile χαρακτήρας του Pulse, μέσω του οποίου θα «πατήσει» το LinkedIn για να επεκταθεί περισσότερο στις κινητές συσκευές.

Οι εφαρμογές του Pulse για όσους τις χρησιμοποιείτε παραμένουν ως έχουν μέχρι στιγμής και οι ομάδες των LinkedIn και Pulse ξεκινούν από σήμερα να συνεργάζονται για να δούμε τι μπορεί να προκύψει από την εξαγορά αυτή.

SOURCE

0 Comment