BREAKING

2

Operation Olympic Games. Είμαστε στο Λονδίνο και σας λέμε εντυπώσεις

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Λονδίνο ξεκίνησαν εχθές το βράδυ και οι Λονδρέζοι δείχνουν να είναι έτοιμοι να προσφέρουν όχι μόνο στους θεατές αλλά και στους επισκέπτες της Βρετανικής πρωτεύουσας μια αξέχαστη εμπειρία.

Προσωπικά, παρακολούθησα την τελετή έναρξης σε μια από τις δεκάδες γιγαντοοθόνες που είχαν στηθεί σε ολόκληρη την πόλη για όσους από εμάς δεν μπόρεσαν να αγοράσουν κάποιο από τα εισιτήρια.  Σύμφωνα πάντως με τις δηλώσεις του Stephen Daldry, παραγωγού της τελετής έναρξης, στον Nick Curtis για λογαριασμό της εφημερίδας Evening Standard, «το καλύτερο μέρος για να δει κανείς την τελετή θα είναι ο καναπές του σπιτιού του».  Συνέχισε μάλιστα λέγοντας πως η τελετή έναρξης θα περιέχει «βαθύτατα συγκινητικές στιγμές ειδικά κομμένες και ραμμένες για το τηλεοπτικό κοινό,» ξεκαθαρίζοντας ουσιαστικά  πως πρόκειται για τηλεοπτικό σόου.

Είμαι στο Λονδίνο από την Τετάρτη και αν θέλετε την άποψη μου, η αίσθηση που έχεις όταν το παρακολουθείς όλο αυτό στην τηλεόραση ή μέσα σε κάποια από τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη που έχεις τριγυρνώντας στην πόλη.   Ναι το Λονδίνο είναι έτοιμο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες αλλά περπατώντας στην πόλη αυτό που αποκομίζεις είναι  πως οι χορηγοί τους είναι μάλλον καλύτερα προετοιμασμένοι.

 

Η Samsung και η Coca Cola βρίσκονται κυριολεκτικά παντού, έτοιμες και οι δύο να σου προσφέρουν μια αξέχαστη εμπειρία σε περίπτωση που επισκέπτεσαι αυτές τις ημέρες το Λονδίνο.

 

Στην τελετή λήξης της λαμπαδηδρομίας την Πέμπτη στο Hyde Park η ατμόσφαιρα ήταν όντως  εκπληκτική, με τις ζωντανές εμφανίσεις  των Katy B, The Wanted,  Dizzee Rascal αλλά εάν ήσασταν εδώ θα αντιλαμβανόσασταν πως η φλόγα κυριολεκτικά «έσβησε» κάπου ανάμεσα στο σόου που έδιναν χορευτές «εκ μέρους» της Samsung και την προτροπή του παρουσιαστή να περάσουμε στον Ολυμπιακό  Ύμνο της Coca-Cola (?) μετά από μια 5λεπτη ομιλία του λαμπαδηδρόμου Τyler Rix και τις «χαριτωμενιές» του δημάρχου του Λονδίνου Boris Johnson ο οποίος δήλωσε υπερήφανα πως «θα πάρουμε τόσα χρυσά, αργυρά και χάλκινα μετάλλια ικανά να ξεχρεώσουν την Ελλάδα και την Ισπανία».

 

Είναι πραγματικά εκπληκτικά τα χρήματα που ξοδεύουν εδώ οι δυο μεγάλες εταιρίες που προανέφερα για να αποδείξουν την υπεροχή τους, η κάθε μία στον δικό της τομέα.  Η Coca-Cola δείχνει να μην ενδιαφέρεται τόσο για την αύξηση της «πελατείας» της αφού φαίνεται να είναι δεδομένη αλλά να στοχεύει κυρίως στο να συνδέσει το «όνομα» της με την διασκέδαση και τον αυθορμητισμό με το μότο “Enjoying Life’s Moments” και πως μπορούμε να προσθέσουμε την ευτυχία σε μια κατά τα άλλα απλή ημέρα της ζωής μας (create happiness).

 

Η Samsung από την άλλη, δραστηριοποιείται σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο και οι όποιες δραστηριότητες της στο Λονδίνο έχουν ως στόχο όχι μόνο να γνωρίσουν στο κοινό τα τελευταία της smartphone Galaxy Note και Galaxy SIII (με το δεύτερο να είναι ουσιαστικά το επίσημο τηλέφωνο της διοργάνωσης) αλλά και να κερδίσει μακροπρόθεσμα την προτίμηση του κοινού.

Πολύ σύντομα θα έχω την ευκαιρία να βρεθώ σε ένα από τα περίφημα Pin και Galaxy Studio της Samsung εδώ στο Λονδίνο και να σας περιγράψω τις εκεί δραστηριότητες, μέχρι τότε εύχομαι στον δήμαρχο του Λονδίνου να πραγματοποιηθεί η επιθυμία του μήπως και λόγω του αυθορμητισμού που τον διακρίνει αποφασίσει να μας τα στείλει.

 

0 Comment