18.6 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
More

    Lumianauts. Οι αστροναύτες της Nokia trollάρουν τη Samsung!

    Οι Lumianauts, οι γενναίοι αστροναύτες της Nokia αψηφούν τον κίνδυνο και ετοιμάζονται να ταξιδέψουν μέχρι τα όρια του γαλαξία μας, χρησιμοποιώντας όχι το διαστημικό κέντρο στο Ακρωτήριο Κανάβεραλ, αλλά το… Terminal 5 του αεροδρομίου του Heathrow!

    lumianauts-heathrow

    Μην ανησυχείτε δεν μας έχει πειράξει ο υδράργυρος που έχει αρχίσει να ανεβαίνει κατακόρυφα, αλλά η εικόνα που περιγράφουμε παραπάνω όντως συνέβη, καθώς η Nokia επιχείρησε να trollάρει την ομολογουμένως εξαιρετική από πλευράς marketing ενέργεια της Samsung να κυριεύσει διαφημιστικά το υπερσύγχρονο Terminal 5 του Λονδίνου. Η πλάκα που έκανε η Nokia στη Samsung ήταν να στείλει τους Lumianauts, καρικατούρες αστροναυτών στους χώρους του αεροδρομίου, οι οποίοι κρατώντας έναν χάρτη του γαλαξία στα χέρια τους, αναζητούσαν τρόπους για να ταξιδέψουν στο απώτερο διάστημα! Το trolling ουσιαστικά αφορούσε μία ευθεία αναφορά στη μετονομασία του Terminal 5 σε Samsung Galaxy. Σύμφωνα με τους υπευθύνους της Nokia, οι Lumianauts παρόλο που προσπάθησαν πολύ σκληρά να βρουν τρόπο να αφήσουν την Γη τελικά δεν τα κατάφεραν και έφυγαν απογοητευμένοι από τους χώρους του αεροδρομίου, αναφέροντας στο τέλος την χαρακτηριστική φράση: «Microsoft… we have a problem
     Lumianauts4

    Χωρίς αμφιβολία, η συγκεκριμένη ενέργεια από άλλους μπορεί να εκληφθεί ως μία εξαιρετική πλάκα και από άλλους ως ένα τραγικά κακόγουστο αστείο. Ωστόσο, όποια και εάν είναι η άποψη σας για το trolling της Nokia στην Samsung, η όλη ιστορία αποτελεί ένα μικρό δείγμα για τον οξύ ανταγωνισμό που επικρατεί ανάμεσα στις εταιρείες, οι οποίες είναι διατεθειμένες να κάνουν τα πάντα για να επικρατήσουν, ακόμη και… να προσπαθήσουν να στείλουν fake αστροναύτες στο διάστημα!

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles