BREAKING

0

Μάθετε πώς θα δώσετε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν

Την διεξαγωγή ενός νέου προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Μάθετε πως. Εξυπηρέτηση πελατών» ανακοίνωσε το Το Κέντρο Παραγωγικότητας, του Υπουργείου Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων των οποίων η καθημερινότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών, θα είναι διάρκειας 14 ωρών και θα διεξαχθεί στις 8/7/2021 και 9/7/2021 από τις 8:30 πμ μέχρι τις 4:30 μμ στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Παραγωγικότητας στη Λευκωσία.

Το προαναφερόμενο πρόγραμμα θα εστιαστεί στα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής προσέγγισης, της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, της εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών ποιοτικών πωλήσεων και τρόπων σωστής εξυπηρέτησης, για αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν την έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης ώστε να εκπροσωπούν επαγγελματικά τον οργανισμό στον οποίο ανήκουν. Επίσης, θα μπορούν να αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων, τους οποίους εξυπηρετούν, να χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες και να αντιμετωπίζουν εύστοχα τα παράπονα και τις αντιρρήσεις.

Δεδομένου ότι το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ, οι επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν, καθώς και οι άνεργοι, οι οποίοι ικανοποιούν τις προϋποθέσεις της ΑνΑΔ, θα τύχουν της σχετικής επιχορήγησης.

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στην ιστοσελίδα http://www.mlsi.gov.cy

0 Comment