15.1 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    Με διαφημίσεις στο YouTube προειδοποιεί η ιαπωνική αστυνομία τους ηδονοβλεψίες

    Το YouTube, όπως και οι υπόλοιπες online πλατφόρμες, έχει στοχευμένες διαφημίσεις. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εστιάζουν σε συγκεκριμένη κατηγορία χρηστών, με βάση τις αναζητήσεις που έχουν πραγματοποιήσει. Οι εταιρείες έχουν την ελπίδα ότι το μήνυμα θα είναι σχετικό με τις προτιμήσεις του καθενός και θα πείσει των καταναλωτή να αγοράσει.

    Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει ψάξει στο διαδίκτυο για κάποια οικονομική συμβουλή, το πιθανότερο είναι να λαμβάνει διαφημίσεις σχετικά με οικονομικά ή επενδυτικά εργαλεία.

    Η πολιτική της Αστυνομίας

    Ωστόσο, στην Ιαπωνία, η αστυνομία έχει πάρει αυτού του είδους τις διαφημίσεις και τις έχει μετατρέψει σε προειδοποιήσεις. Σύμφωνα με την τοπική αστυνομία, οι συλλήψεις για ηδονοβλεψία έχουν αυξηθεί κατά 25% σε σχέση με πέρυσι, αποτελώντας σημαντικό πρόβλημα. Οι Αρχές, για να αποτρέψουν τους επίδοξους ηδονοβλεψίες, προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις στο YouTube και προειδοποιούν ότι η ηδονοβλεψία είναι παράνομη. Η σχετική διαφήμιση, που συνήθως απευθύνεται σε άντρες άνω των 18 ετών, περιλαμβάνει το ακόλουθο μήνυμα:

    “Η ηδονοβλεψία είναι παράνομη. Κάποιος παρακολουθεί! Η τιμωρία θα είναι αυστηρή”.

    Διαβάστε επίσης:

    Γιάνης Βαρουφάκης: Έντονη αντίδραση με αφορμή τη μετονομασία του Facebook

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles