BREAKING

Μειώθηκαν κατά 9% οι πωλήσεις smartphones το 2ο τρίμηνο του 2022

Οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphones μειώθηκαν κατά 9% το 2ο τρίμηνο του 2022, εξ αιτίας των αντίξοων οικονομικών συνθηκών και της περιφερειακής αβεβαιότητας. Την ίδια ώρα οι κατασκευαστές αναθεωρούν την εμπορική τους στρατηγική, προχωρώντας σε αλλαγές στο χαρτοφυλάκιό τους, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της Canalys, από την οποία προέρχονται τα παραπάνω στοιχεία “Οι αντίθετοι άνεμοι που πνέουν στην παγκόσμια οικονομία, η υποτονική ζήτηση και η συσσώρευση αποθεμάτων είχαν ως αποτέλεσμα οι πωλητές να επαναξιολογήσουν τάχιστα τη στρατηγική τους, όσον αφορά το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους για το υπόλοιπο του 2022. Η υπερπροσφορά μεσαίας κατηγορίας είναι ένα εκτεθειμένο τμήμα για τους προμηθευτές, που επικεντρώνονται στην προσαρμογή νέων εκδόσεων, καθώς οι καταναλωτές με περιορισμένο προϋπολογισμό αλλάζουν τη συσκευή τους με αγορές προς το χαμηλότερο τιμολογιακό άκρο”.

Πως διαμορφώνονται τα μερίδια αγοράς

Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της Canalys η Samsung βρίσκεται στην πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς smartphones με μερίδιο 21% από 18% που ήταν έναν χρόνο νωρίτερα. Η Apple, καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 17%, από 14% που ήταν η επίδοση της εταιρείας το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

Η Xiaomi, η OPPO και η vivo συνέχισαν να δυσκολεύονται στην Κίνα, σημειώνοντας διψήφια πτώση πωλήσεων. Η Xiaomi συγκέντρωσε το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους μερίδιο αγοράς 14% έναντι 17% την ίδια περίοδο του περασμένου έτους. Η OPPO κινήθηκε φέτος στο 10% από 11% πέρσι, ενώ η Vivo συγκέντρωσε μερίδιο 9%, από 10% έναν χρόνο νωρίτερα.

“Η πτώση της ζήτησης προκαλεί μεγάλη ανησυχία για ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού smartphones. Ενώ οι προμήθειες εξαρτημάτων και οι πιέσεις κόστους μειώνονται, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένες ανησυχίες όσον αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και την ίδια την παραγωγή, όπως οι αυστηρότεροι νόμοι για τις εισαγωγές και οι τελωνειακές διαδικασίες ορισμένων αναδυόμενων αγορών, που καθυστερούν τις αποστολές”, εξηγούν οι αναλυτές της Canalys.

Όπως εκτιμούν, βραχυπρόθεσμα, οι κατασκευαστές θα προσπαθήσουν να επιταχύνουν τις πωλήσεις μέσω προωθήσεων και προσφορών ενόψει νέων εκκινήσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, για να μετριάσουν την πίεση ρευστότητας του καναλιού. Ωστόσο, σε αντίθεση με πέρυσι, φέτος το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών έχει επηρεαστεί από την άνοδο του πληθωρισμού φέτος.

Πάντως, οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η εις βάθος συνεργασία με κανάλια διανομής για την παρακολούθηση της κατάστασης των αποθεμάτων και των προσφορών θα είναι ζωτικής σημασίας για τους προμηθευτές, ώστε να εντοπίσουν βραχυπρόθεσμες ευκαιρίες, διατηρώντας παράλληλα υγιείς συνεργασίες με τα υφιστάμενα κανάλια διανομής μακροπρόθεσμα.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)