23.8 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024
More

    Apple: Μέχρι κεραίας…

    Η αλήθεια είναι πως η Apple δεν απολύει κόσμο για ένα του λάθος. Έκτος κι αν αυτό είναι τόσο σημαντικό, σε βαθμό που πληγώνει το ίματζ του σημαντικότερου προϊόντος της: του iPhone. O Mark Papermaster είχε προσληφθεί στην εταιρία πριν από μόλις δυο χρόνια. Η σχετική ανακοίνωση της Apple που είχε εκδοθεί το Νοέμβριο του 2008 είναι το ένα στοιχείο: «Η Apple ανακοινώνει σήμερα την πρόσληψη του Mark Papermaster, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα αντιπροέδρου του τμήματος Devices Hardware Engineering της Apple και θα αναφέρεται στον CEO της εταιρίας, Steve Jobs. O Papermaster, ο οποίος έρχεται από την IBM, θα είναι ο επικεφαλής των τεχνικών ομάδων των iPod και iPhone». Το δεύτερο στοιχείο, αφορά στο πρώτο διαφημιστικό βίντεο του iPhone 4 διάρκειας έξι λεπτών, στο οποίο εμφανίζεταιο υπεύθυνος για τους Mac, Bob Mansfield αντί του Papermaster – η παραγωγή του κλιπ είχε γίνει εβδομάδες πριν την ανακοίνωση της συσκευής, ίσως και μήνες. Τα υπόλοιπα στελέχη που εμφανίζονται στο βίντεο είναι οι Jonny Ive, Greg Joswiak και Scott Forstall. Ο Mansfield μιλάει για την Retina Display, το πλεονέκτημα της υψηλής ανάλυσης και την τεχνολογία που κρύβεται πίσω από αυτή. Στο τέλος του βίντεο αναφέρεται και στο chipset Α4 – το τεχνικό κομμάτι που γνωρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Ο λόγος της απουσίας του Papermaster από το διαφημιστικό σποτ, παρεμένει αδιευκρίνιστος: είτε απορρίφθηκε, είτε πολύ απλά δεν το ήθελε ο ίδιος.  Στον αντίποδα, ο Mansfield μοιάζει γεννημένος ηθοποιός.  Απ’ την άλλη μπορεί o Papermaster να ήταν ήδη «υπ’ ατμόν» όποτε και ο Mansfield ανέλαβε κατά παραγγελία την προβολή. Δεν είναι όμως αυτή η ουσία. Σύμφωνα με επίσημες πηγές το πρόβλημα ήταν ήδη γνωστό στην Apple από την αρχική σύλληψη του iPhone 4, πριν από δυο ολόκληρα χρόνια. Που σημαίνει ότι το σχέδιο της συσκευής υπήρχε προτού προσληφθεί ο Papermaster ή για να το θέσουμε διαφορετικά η Apple είχε όλο το χρόνο μπροστά της για να διορθώσει το πρόβλημα της λήψης – και όμως δεν έκανε τίποτα. Υπέρμετρη εμπιστοσύνη ή αλλαζονική συμπεριφορά; Όποιος και αν είναι ο λόγος, ο ντόρος που δημιουργήθηκε γύρω από το iPhone 4 λειτούργησε υπέρ της φήμης της Apple. Γιατί κυρίες και κύριοι ακόμη και η αρνητική διαφήμιση δεν παύει να είναι διαφήμιση. Και για να μην μακρυγορούμε ο Papermaster δεν απολύθηκε μόνο για το «antennagate», αλλά κυρίως γιατί δεν τα έβρισκε με το αφεντικό του (βλέπε Steve Jobs)… Κάθε δράμα χρειάζεται κι ένα εξιλαστήριο θύμα.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles