BREAKING

3

Μια διαφήμιση που διαφέρει από τις άλλες. Στόρι ολόκληρο...

Ωραία, θα πεις, και τι έγινε...  Μια διαφήμιση, είναι πάντα μια διαφήμιση που έχει ενδιαφέρον μόνο όταν παράγει είδηση η ίδια.

Τώρα πρόσεξε γιατί κάνεις λάθος. Πρώτον: γιατί αυτό το βίντεο είναι τόσο καλά φτιαγμένο και ελκυστικό στο μάτι, που έγινε retweet στο κινέζικο weibo 230.000 φορές - μην μπερδεύεσαι, μιλάμε απλώς για ένα promo video. Και δεύτερον γιατί αποτελεί case study για το πως μια δημιουργία 2 λεπτών 22 δευτερολέπτων, μπορεί να είναι πλήρης, έξυπνη και ταυτόχρονα επαναστατική. Δηλαδή ένα πρώτης τάξεως μάθημα για εκκολαπτόμενους marketeers...

Με ολίγη από Spielberg, Matrix και πολλές δόσεις φαντασίας το διαφημιστικό σποτ του Nokia N9 στην Κίνα, γράφει ιστορία.

Παρατήρησε τώρα πόσο όμορφη είναι η κοπέλα Fan Bingbing (http://en.wikipedia.org/wiki/Fan_Bingbing) που πρωταγωνιστεί, και πόσο καλά υποδύεται τον ρόλο της...

 

3 Comments

  • 18 Δεκεμβρίου 2011 at 23:04

    Αυτο το βιντεο ειναι απορρητο??? πφφφφ

  • 22 Νοεμβρίου 2011 at 13:33

    πολλά like το video και το post! Bravo Άγγελε

  • dmayrias
    21 Νοεμβρίου 2011 at 12:15

    Πω πωω! Αξιζει τοσο πολυ αυτο το κινητο;! Μπρααβο Nokia!