BREAKING

0

Μια βόλτα στο AllThingsFacebook ‘13

Χθες το πρωί το γραφείο μου στην αίθουσα σύνταξης του DigitalLife.gr ήταν άδειο. Όχι γιατί πήρα… άδεια από τη σημαία (αν και θα μπορούσα, με… 20 ΚΣ και ξημέρωσε) αλλά διότι προτίμησα να περάσω μια βόλτα από το OTEAcademy, στο αμφιθέατρο του οποίου έλαβε χώρα το AllThingsFacebook ’13, η ημερίδα της Marketing Week Conferences που διοργανώνεται σε συνεργασία με τη Think Digital, επίσημου συνεργάτη του Facebook στη χώρα μας.

Το όλο event διήρκεσε όλη τη μέρα, από τις 09:30 το πρωί μέχρι και λίγο μετά τις 18:00 και απαρτιζόταν από τέσσερις ενότητες με τα σχετικά διαλείμματα στο ενδιάμεσο. Προσωπικά ξεχώρισα τη δεύτερη η οποία και περιελάμβανε δύο παρουσιάσεις: λίγες αλλά καλές. On stage λοιπόν, βρέθηκαν ο Σερχάντ Μπολόκου, Market Manager CEE του Facebook και ο Τίτο Φαβίνο, Brand & Business International Director της Draftfcb London.

allthingsfacebook-13

Έτσι, για να παίρνεις μια ιδέα...

Θέλω να αναφερθώ ειδικά σε αυτούς τους δύο ομιλητές διότι βρήκα τις παρουσιάσεις τους εξαίρετες, γεμάτες ερεθίσματα και πηγές έμπνευσης. Ο μεν κ. Μπολόκου αναφέρθηκε στο σκεπτικό με το οποίο μια εταιρεία θα έπρεπε να κινηθεί και να χρησιμοποιήσει το Facebook, την ώρα που ο δε κ. Φαβίνο μίλησε για την πιο επιτυχημένη καμπάνια που έχει διοργανωθεί ποτέ στα χρονικά του δικτύου, εκείνη των μπισκότων Oreo –και με την ευκαιρία αναφέρθηκε και στις λοιπές εκφάνσεις της (ίντερνετ, έντυπα Μέσα κλπ).

Θα ήταν ανώφελο να περιγράψω από εδώ τα όσα άκουσα εκεί. Μου έκανε εντύπωση που ο κ. Φαβίνο δεν αναφέρθηκε καθόλου σε αριθμούς στο case study των Oreo (προφανέστατα η ομιλία του περιστρεφόταν γύρω από τα τελευταία) ενώ ο κ. Μπολόκου προχώρησε σε μια σειρά από ειλικρινείς αποκαλύψεις σχετικά με την όσο το δυνατόν καλύτερη εκμετάλλευση του Facebook από εταιρείες αλλά και ιδιώτες. Το πόσοι από εκείνους που ήταν παρόντες στο αμφιθέατρο του OTEAcademy τα εμπέδωσαν είναι μια άλλη ιστορία που πιθανότατα θα είμαστε σε θέση να απαντήσουμε σε κάναν χρόνο από τώρα…

 

Η συνοδευτική φωτογραφία αποτελεί σύνθεση φωτογραφιών που δημοσιεύτηκαν στο Twitter υπό το hashtag #atfb13. Αποτελούν δε πνευματική ιδιοκτησία των κατόχων τους.

0 Comment