Η Microsoft συνεχίζει δυναμικά την επίθεση εναντίον του ανταγωνισμού μέσω διαφημιστικών spots, με κύριο αποδέκτη τη Google, φυσικά. Η τελευταία της διαφήμιση αφορά συγκεκριμένα το Chrome OS και τα Chromebooks, τα laptops με το λειτουργικό της μεγάλης αντιπάλους της, υποβιβάζοντάς τα στα μάτια του θεατή σε σύγκριση με τους υπολογιστές Windows.
Στο σποτάκι ένας υπάλληλος της Microsoft ρωτά σε ένα ενεχυροδανειστήριο για να μάθει αν ένα Chromebook που έπεσε στα χέρια του «αξίζει τίποτα»…Η πληρωμένη απάντηση που δέχεται από τον ιδιοκτήτη είναι πως «αν δεν είσαι online, ουσιαστικά είναι ένα τούβλο». Με τον τρόπο αυτό η Microsoft προσπαθεί να πατήσει στον “always-online” χαρακτήρα των εφαρμογών και της πλατφόρμας του Chrome OS, παρουσιάζοντάς το σαν μεγάλο μειονέκτημα.
Δεν έχει απόλυτο δίκιο, ωστόσο, καθώς αρκετά apps του Chrome OS όπως το Google Docs μπορούν να λειτουργήσουν και offline, ενώ η Google έδωσε τα απαραίτητα εργαλεία στους developers για να κάνουν διαθέσιμα εκτός σύνδεσης και τα 3rd party apps που αναπτύσσουν.
https://www.youtube.com/watch?v=xRKJJLbNUy4
Η Microsoft δεν σταματά εκεί την επίθεσή της, καθώς έχει κυκλοφορήσει και αρκετά δυσφημιστικά προϊόντα, χλευάζοντας τη Google, μεταξύ των οποίων T-shirts και γυάλινες κούπες, με τη φράση “Keep calm while we steal your data” και το logo του Chrome. Προς το παρόν η Google δε δείχνει διάθεση σφοδρής απάντησης στις προκλήσεις της Google, αλλά δεν αποκλείεται να γίνουμε μάρτυρες ενός νέου πολέμου μέσω των media, όπως κάποτε γινόταν μεταξύ Microsoft και Apple.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.