Η πτωτική πορεία των πωλήσεων των PCs, φαίνεται να είναι η αιτία που ώθησε πέντε μεγάλες εταιρείες, και πιο συγκεκριμένα τις Microsoft, Lenovo, Intel, HP και Dell να ενώσουν τις δυνάμεις για να θυμίσουν στους καταναλωτές ότι το PC δεν πέθανε αλλά είναι εκεί και περιμένει… στην γωνία.
Συγκεκριμένα με μια νέα καμπάνια με τίτλο “PC does what?” που φέρει τη υπογραφή και των πέντε εταιρειών, στοχεύουν να υπενθυμίσουν στους καταναλωτές ότι υπάρχει ζωή και πέρα από τα tablets και τα smartphones. Ασφαλώς και η όλη η προσπάθεια των πέντε δεν επικεντρώνεται στο desktop περιβάλλον, αφού είναι πλέον κατανοητό ότι το mobility έχει κατακτήσει τους καταναλωτές και δεν υπάρχει γυρισμός. Έτσι η καμπάνια δίνει έμφαση στον συγκερασμό φορητότητας και ισχύος που προσφέρουν οι σύγχρονοι υπολογιστές καθώς και στο γεγονός ότι μπορούν να αλλάζουν μορφές και λειτουργίες, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι οι τελευταίες έρευνες δείχνουν ότι η παγκόσμια αγορά PCs θα σταθεροποιηθεί μέσα στο 2016 ενώ η όποια ανάκαμψη δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2017. Ωστόσο μετά από χρόνια πτωτικής πορείας η αγορά είναι εύθραυστη και θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να ανακτήσουν την παλαιά τους αίγλη οι πωλήσεις των PCs.