BREAKING

0

Η Microsoft βάζει τέλος στις φήμες περί τέλους της καμπάνιας «Scroogled»

Scroogled

Φήμες ήθελαν τη Microsoft να βάζει τέλος στην αρκετά επιθετική και δημοφιλή καμπάνια «Scroogled» εναντίον της Google. Τα λόγια του Stefan Weitz, ανώτερου διευθυντή των online υπηρεσιών της Microsoft, σχετικά με το τέλος του Scroogled παρερμηνεύτηκαν και η Microsoft έσπευσε αμέσως να δώσει απάντηση στο θέμα.

(Ο Stefan Weitz) Αναφερόταν συγκεκριμένα στο τμήμα της διαφήμισης στη φάση αυτή, η οποία έχει τελειώσει την προγραμματισμένη πορεία της, αλλά η ιστοσελίδα του Scroogled και η αίτηση παραμένουν ενεργά, και η σημαντική συζήτηση σχετικά με το απόρρητο συνεχίζεται, και το ίδιο κάνει και αυτή η σημαντική επιλογή του καταναλωτή.

Η δημοφιλής εταιρεία δεν αρκέστηκε στις συγκεκριμένες δηλώσεις και επίσης δήλωσε πως:

(Η καμπάνια) Scroogled θα συνεχιστεί για όσο διάστημα η Google συνεχίζει να κάνει Scroogling στους ανθρώπους. Ξέρουμε ότι στη Google δεν αρέσει όταν τα γεγονότα βγαίνουν στον αέρα. Το δεύτερο κεφάλαιο της εκστρατείας εκπαίδευσης των καταναλωτών έχει δείξει ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για την ιδιωτικό απόρρητο. Περισσότεροι από 3,5 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφτηκαν το scroogled.com, και σχεδόν 115.000 άνθρωποι υπέγραψαν μια αίτηση ζητώντας από το Google να σταματήσει να εισχωρεί στο Gmail (λογαριασμό) τους. Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο κεφάλαιο.

Αυτό σημαίνει πως οι διασκεδαστικές διαφημίσεις της Microsoft εναντίον της Google δε θα εμπλουτιστούν με νέες ιδέες, όμως η καμπάνια θα συνεχίσει να υπάρχει. Πάμε να δούμε την τελευταία διαφήμιση του Scroogled σχετικά με την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου.

Πηγή: TechCrunch, GeekWire

0 Comment