Όταν προσπαθείς να προσεγγίσεις το αντικείμενο του ερωτικού σου ενδιαφέροντος, ξέρεις πως, για να πετύχεις, πρέπει να είσαι πρωτότυπος. Άρα να είσαι ο εαυτός σου. Να είσαι περήφανος γι αυτό που είσαι και να μην μπαίνεις στη διαδικασία σύγκρισης με τον «ανταγωνισμό». Αν το αντικείμενο του έρωτά σου θα σε προτιμήσει, θα σε προτιμήσει γι αυτούς ακριβώς τους λόγους. Έτσι Microsoft; Όχι. Η Microsoft αποφάσισε να «κακολογήσει» μέσω ενός διαφημιστικού σποτ τον ανταγωνισμό της, δηλαδή το iPad, χρησιμοποιώντας το Siri:
Καταλαβαίνουμε πως η Microsoft θα δαπανήσει μέχρι τελευταίας δεκάρας τον προϋπολογισμό ενός δις δολαρίων που έχει αποφασίσει να διαθέσει για το marketing των Windows 8 αυτή τη χρονιά, ειδικά εφόσον οι χρήστες προσπαθούν ακόμα να εξοικειωθούν υποτίθεται με το νέο λειτουργικό.
Πιστεύετε, όμως, εσείς πως η Microsoft και τα Windows 8 tablets κερδίζουν μέσα από την επιθετική διαφήμιση; Θα πάρουν έτσι το μερίδιο αγοράς που θα μπορούσε να τους αναλογεί;
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.