BREAKING

0

Μην τις πιείτε... πληκτρολογήστε!

Η αλήθεια είναι ότι η Red Bull κέρδισε ένα μεγάλο κομμάτι δημοσιότητας με τη χορηγία του "άλματος" του Felix Baumgartner, όμως μία ακόμη εταιρεία που δραστηροποιείται στο χώρο των ποτών φαίνεται ότι κάνει και αυτή μία ιδιαίτερη καμπάνια που ξεχωρίζει και την κάνει διάσημη σε όλο τον κόσμο.

Η ζυθοποιία Staropramen με έδρα την Τσεχία ήταν χορηγός στο πρόσφατο συνέδριο Webstock 2012, έχοντας μία έξυπνη ιδέα. Τη δημιουργία ενός πληκτρολογίου, κατασκευασμένου από... 40 κουτιά μπύρας.

Ναι, ακούσατε καλά, ένα πραγματικό πληκτρολόγιο που συνδέεται, με τη βοήθεια ενός μικροελεγκτή Arduino, σε ένα Raspberry Pi και από εκεί σε μία τηλεόραση, συνθέτοντας έναν ιδιαίτερο υπολογιστή.

Οι παρευρισκόμενοι στο event μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν γράφοντας το ονοματεπώνυμό τους μ' αυτό και έτσι να διεκδικήσουν ένα ταξίδι για την Πράγα. Έξυπνη και ευρηματική καμπάνια, την οποία μπορείτε να απολαύσετε στο video που ακολουθεί.

Πηγές: The VergeEngadget

0 Comment