BREAKING

1

Μοντέλο "γδύνεται" ανάλογα με τα "Likes" στο Facebook

Η αλήθεια είναι πως οτιδήποτε μπορεί να εμπεριέχει έστω και υπόνοια γυμνού πουλάει στο Internet και αυτός είναι μάλλον ο λόγος που η εταιρεία ρούχων Stussy, με έδρα το Άμστερνταμ, επιλέγει ένα σχετικό concept για τη νέα της καμπάνια. Τι κάνει λοιπόν; Δηλώνει ότι όσα περισσότερα "likes" θα λάβει η νέα της διαφήμιση στο Facebook, όπου πρωταγωνιστεί ένα sexy μοντέλο, τόσο πιο πολλά ρούχα θα βγάλει...

Η νέα "αποκαλυπτική" καμπάνια έχει τραβήξει ήδη το ενδιαφέρον του κοινού, όπως γίνεται αντιληπτό, παράλληλα, όμως, αντιμετωπίζεται και με σκεπτικισμό από κάποιους, οι οποίοι έχουν σπεύσει να δημοσιεύσουν τους προβληματισμούς τους για το concept. Κάποιοι, μάλιστα, λένε ότι η διαφήμιση αντιτίθεται των γενικότερων κανόνων του Facebook, ενώ, λόγω της αυστηρής πολιτικής του κοινωνικό δικτύου, σε θέματα "γυμνού" φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να δούμε την κοπέλα γυμνή, ακόμη κι αν τα "likes" που συγκεντρώσει η καμπάνια ξεπεράσουν κάθε προσδοκία.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως -και παρ' όλες τις αντιδράσεις- είναι μία αρκετά πρωτότυπη διαφημιστική online καμπάνια και από αυτές που "αρέσουν" σε αρκετό κόσμο. Εσείς τι λέτε; Συμφωνείτε με το concept της διαφήμισης της ολλανδικής εταιρείας ρούχων ή όχι;

Πηγή: Huffington Post

0 Comment