BREAKING

0

Νέα καμπάνια για τα Xperia smartphones από τη Sony Ericsson

Με το μήνυμα «Υπάρχει ένα Xperia για σένα», η νέα διαφημιστική καμπάνια της Sony Ericsson βρίσκεται στον αέρα. Με οδηγό τα τέσσερα Xperia smartphones και όχημα τη φιγούρα του Android Robot, η καμπάνια αποτυπώνει καθημερινές εμπειρίες διαφορετικών καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν, μέσω των applications που έχουν διαλέξει, να απολαμβάνουν όποια πτυχή της ζωής τους θέλουν, οποιαδήποτε στιγμή.
Η καμπάνια είναι τοπική παραγωγή της Sony Ericsson Ελλάδας και κύριος στόχος της είναι να τοποθετήσει στην αγορά τη γκάμα Xperia ως τα smartphones που δίνουν διαφορετικές επιλογές για κάθε διαφορετικό τύπο καταναλωτή. Παράλληλα, η καμπάνια στοχεύει στο να εκπαιδεύσει το ευρύ κοινό στο τι σημαίνει smartphone, πώς μπορεί αυτός ο όρος να μετατραπεί σε πολύ συγκεκριμένα, ευχάριστα και καθημερινά οφέλη και στο λειτουργικό σύστημα Android που διαθέτει app store με δωρεάν επιλογές για όλους.
Τα Xperia X10, X10 mini, X10 mini pro και X8, προσφέρουν την ίδια εμπειρία χρήσης του Android 2.1 και παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν εκείνο που τους ταιριάζει περισσότερο ανάλογα με τη χρήση, το μέγεθος και την τιμή που θέλουν.
Η Sony Ericsson στοχεύει σε συγκεκριμένα κοινά μιλώντας αποκλειστικά σε αυτά ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους και το πετυχαίνει αυτό τόσο με διαφορετικά δημιουργικά όσο και με τη στοχευμένη χρήση των Media.
Το τηλεοπτικό είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Sony Ericsson με την cream και την Top Cut, ενώ το τραγούδι «Waiting For You» των memBrains ακούγεται για πρώτη φορά αφού δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα.
Η επικοινωνία επιπλέον ολοκληρώνεται από διαφορετικές καταχωρήσεις και από το microsite http://www.sonyericsson.gr/xperiaworld, παραγωγή της Rascal, που βοηθά τον χρήστη να μυηθεί στον κόσμο του Xperia και να μάθει πόσο εύκολο είναι να εγκαταστήσει εφαρμογές. Επίσης στην σελίδα της Sony Ericsson Ελλάδας στο Facebook μπορεί ο καταναλωτής να δει πληροφορίες για τα Xperia αλλά και να έχει άμεση επαφή με την εταιρεία γενικότερα.

0 Comment