BREAKING

0

Νεαροί άνεργοι και υποαπασχολούμενοι επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, έβαλαν τα «γυαλιά» προχθές σε πολλούς ειδήμονες: «Τα Brands στο κυνήγι της ευτυχίας»

 

DSC_7698

Νεαροί άνεργοι και υποαπασχολούμενοι επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, του graphic design και του digital, μέλη του με μη κερδοσκοπικό σκοπό οργανισμού Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS), έβαλαν τα «γυαλιά» προχθές σε πολλούς ειδήμονες από το χώρο του Mάρκετινγκ και της Eπικοινωνίας στο κατάμεστο Αμφιθέατρο των κεντρικών γραφείων της Cyta στη Λευκωσία.

Συγκεκριμένα σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) και τη Cyta, την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, με θέμα «Τα Brands στο κυνήγι της ευτυχίας», την οποία παρακολούθησαν πέραν των 200 στελεχών από το χώρο του Mάρκετινγκ και της Eπικοινωνίας, έδωσαν νέες σημαντικές πληροφορίες για τη σημασία της συμμετοχής των μαρκών (brands) στη ζωή των νεαρών καταναλωτών και ιδιαίτερα στην αναζήτησή τους για στιγμές ευτυχίας και μοναδικών εμπειριών. Συζητήθηκαν επίσης, οι στρατηγικές που υιοθετούν οι εταιρείες προκειμένου να μπορούν ευκολότερα να κερδίσουν μια θέση στην καρδιά και το μυαλό του κοινού, έτσι ώστε η μάρκα τους να είναι μέρος των αγοραστικών τους αποφάσεων.

Ειδικοτερα, η κα Κατερίνα Τσεμπερλίδου, βραβευμένη στον τομέα της διαφήμισης και επιτυχημένη συγγραφέας στην Ελλάδα, στην παρουσίασή της ανέλυσε τον όρο ευτυχία για τους νέους. Αναφέρθηκε, επίσης, σε στρατηγικές που βοηθούν μεγάλες μάρκες  να έχουν ρόλο στις στιγμές ευτυχίας των καταναλωτών τους. Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Ζερβίδης, εμπνευστής και ιδρυτής του Cyprus Marketing Youth Society, ανέλυσε τις παραμέτρους που διέπουν τέτοιες στρατηγικές  και παρουσίασε μέρος των αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς, για την προσπάθεια που κάνουν τελευταία τα Brands, να δημιουργήσουν αισθήματα ευφορίας στους νέους καταναλωτές.

DSC_7582

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Cyta, αναγνωρίζοντας τη δυναμική και την αξία του CyMYS προχώρησε στην ανανέωση της στρατηγικής τους συνεργασίας, με τη Cytamobile-Vodafone ως στρατηγικό συνεργάτη και τη Cytanet ως υποστηρικτή. Μέσα από τη συνεργασία αυτή, η Cyta θέλει, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, να στηρίξει το στόχο του CyMYS, που είναι να ενισχύσει τη δημιουργική προσπάθεια των νέων άνεργων επαγγελματιών, έτσι ώστε, μέσα από τις γνώσεις και τις ικανότητές τους, να βοηθούν τις εταιρείες να διαμορφώνουν τα brands τους και την επικοινωνία τους, για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των νέων.

DSC_7512

0 Comment