BREAKING

6

Nespresso Inissia: Η καφετιέρα που θα γίνει το νέο σου… gadget!

nespresso-inissia

Ο εσπρέσο σου έχει γεύσεις. Γιατί λοιπόν και η εσπρεσιέρα σου να μην έχει χρώματα;

Κάπως έτσι σκέφτηκαν στη Nespresso και μας προσέφεραν την Inissia: μια απλή, με κομψό design και έντονα χρώματα μηχανή που μετατρέπει την καθημερινή Παρασκευή του καφέ σε μια άκρως διασκεδαστική εμπειρία.

Είναι εμπνευσμένη από αντικείμενα με έξυπνο, διασκεδαστικό και λειτουργικό design, έχει βάρος μόλις 2,4 κιλά και διατίθεται αρχικά σε μαύρο, άσπρο, έντονο κόκκινο, vanilla cream, πορτοκαλί και γκρι χρώμα (στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει και σε δύο ακόμα χρώματα για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων: summer sun και blue sky).

Η τιμή της Inissia είναι στα 99€ ενώ είναι συμβατή και με το αξεσουάρ Aeroccino.

6 Comments

  • ΚΩΣΤΑΣ
    14 Μαρτίου 2014 at 11:18

    «σχεδόν δέκα χρονιά πινω nespresso οτάν τη πρωτογνωρισα σε ενα ταξίδι μου στις Βρυξέλλες»

    Νομίζω τα είπες όλα σε μια φράση = νέα ελληνική ιστορία!

  • Πέτρος Κηπουρόπουλος
    14 Μαρτίου 2014 at 01:24

    No prob παιδιά, γι” αυτό υπάρχουν τα σχόλια: όλα ανεβαίνουν -φτάνει να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο. Κάποιοι θα θεωρήσουν μια εσπρεσιέρα gadget, κάποιοι άλλοι όχι.

    Προσωπικά ως gadget χαρακτηρίζω μια πολύ ευρεία γκάμα προϊόντων στις οποίες ναι, δεν έχω κανένα πρόβλημα να βάλω κι αυτές τις funky μηχανές που σε τελική ανάλυση τη ζωή μας διευκολύνουν -προσπάθησε κι εσύ να αποδώσεις στις 07:45 στο γραφείο έχοντας πέσει για ύπνο στις 02:00 και τα λέμε!

    Επιμένω πάντως φίλε Κώστα στο (2) του πρώτου μου σχολίου: ψάξε δημοσιεύματα την ίδια και την προηγ. μέρα για την Inissia και θα δεις πως ήταν το πραγματικό προωθητικό δελτίο Τύπου. Feel free να το συγκρίνεις με το δικό μας κείμενο και εδώ είμαστε :)

  • ανδρεας βηττος
    14 Μαρτίου 2014 at 00:09

    Πέτρο Κηπουρόπουλε keep on … σχεδόν δέκα χρονιά πινω nespresso οτάν τη πρωτογνωρισα σε ενα ταξίδι μου στις
    Βρυξέλλες. Μονο κάποιος που δεν την γνωρίζει μπορεί να πει τα παραπάνω.

  • ΚΩΣΤΑΣ
    13 Μαρτίου 2014 at 22:32

    Μμμμ…οκ, ελπίζω να μην είμαι αρκετά εριστικός, αλλά η απάντησή σας δεν με πείθει. Κι εγώ πίνω espresso, αλλά δεν κάνω κι έτσι, ούτε στέλνω ένα τέτοιο εντελώς ανούσιο άρθρο στο newsletter των αναγνωστών μου. Πολλές φορές καταλαβαίνω ακόμα και ότι πρέπει να γεμίσετε τις ηλεκτρονικές σελίδες σας με φλύαρα και επιπόλαια (πάντα κατά την γνώμη μου, έτσι;) άρθρα του στυλ «τι θα γινόταν αν ο Σούπερμαν είχε άηφον» ή «τι θα τουίταραν τα στρουμφάκια αν…». Αλλά τέτοιου είδους διαφήμιση νομίζω το μόνο που κάνει είναι να προσβάλλει τη νοημοσύνη μας και να υποβαθμίζει την κατά τα άλλα ωραία σας προσπάθεια. Εκτός και εάν όντως το θεωρείτε ΤΟ GADGET της χρονιάς και τρέξατε να μας ενημερώσετε σε επίπεδο «let me tip you off», στην οποία περίπτωση, μάλλον μόνοι σας προσβάλλετε τη δική σας νοημοσύνη.
    Εν πάσει περιπτώσει, τα συμπεράσματα είναι του καθενός – εγώ προσωπικά δεν είχα καμία διάθεση **κακεντρεχούς** κριτικής.

  • Πέτρος Κηπουρόπουλος
    13 Μαρτίου 2014 at 09:32

    Φίλε Κώστα, δεν παίζει κανένα θέμα διαφήμισης.

    Πρώτον ψάξε στο site π.χ. για ένα bannerάκι ή skin της Nespresso. Αν βρεις κάτι πες το μου.

    Δεύτερον, ψάξε στο Google για δημοσιεύματα σχετικά με την Inissia: θα δεις πολλά χθες και προχθές. Ο λόγος; Τότε μας ήρθε το επίσημο δελτίο Τύπου. Αν τα τσεκάρεις, τα περισσότερα θα το έχουν αναδημοσιεύσει αυτούσιο. Εμείς, αντιθέτως, το διαβάσαμε, βγάλαμε το ρεζουμέ και το ξαναγράψαμε.

    Τρίτον, σε όλους εδώ, στο DigitalLife.gr και τη Smart Press γενικότερα, αρέσει τρελά η Nespresso. Μέχρι και μηχανή έχουμε στο γραφείο και φέρνοντας ο καθένας τις κάψουλές του, έχουμε γίνει… espressonistas! Που σημαίνει ότι ναι, ένα νέο για μια γουστόζικη, όμορφη εμφανισιακά, προσιτή και funky εσπρεσιέρα, δεν είναι αδιάφορο. Σε τελική ανάλυση, ΟΚ, με τα κινητά, τα tablets και τα λοιπά «μπλιμπλίκια» μας ασχολούμαστε όλη μέρα, αλλά τον καφέ μας θα τον πιούμε, όπως κι εσείς φαντάζομαι.

    Τέταρτον και τελευταίο με πάσα ειλικρίνεια, αν ένα site το γουστάρετε και το αγαπάτε, όταν το βλέπετε να πήζει στις διαφημίσεις (χωρίς να σας σπάει τα νεύρα με pop-ups κλπ), να χαίρεστε. Σημαίνει ότι (μάλλον) έχει έσοδα κι έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει :)

  • ΚΩΣΤΑΣ
    12 Μαρτίου 2014 at 21:57

    Ααααα….καταπληκτικό νέο. Και τρομερό gadget! Εντάξει βρε παιδιά…έχετε ανάγκη από διαφήμιση. Μη την κάνετε όμως έτσι, είναι λίγο εμετικός ο τρόπος.