Νωρίτερα από το αναμενόμενο θα έρθουν τα φθηνότερα πακέτα στο Netflix, τα οποία θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις, αφού οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για τους τελευταίους μήνες του 2022. Ο κολοσσός του streaming, μετά τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε πρόσφατα, αναζητά τρόπους προκειμένου να λύσει το μεγάλο πρόβλημα του διαμοιρασμού των κωδικών και να αντιμετωπίσει στον τεράστιο ανταγωνισμό που έχει να αντιμετωπίσει.
Σημειώνεται ότι η βάση των συνδρομητών του Netflix συρρικνώθηκε κατά 200.000 παγκοσμίως και είναι πιθανό να χάσει άλλους 2 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του έτους. Τα οικονομικότερα πακέτα με διαφημίσεις είναι πλέον…μονόδρομος και μάλλον θα τα δούμε μεταξύ των μηνών Οκτώβριος-Δεκέμβριος του 2022. Η μείωση των χρηστών οφείλεται σε ένα βαθμό στον πόλεμο της Ουκρανίας, αφού το Netflix ανέστειλε τη λειτουργία του στη Ρωσία, με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 700.000 χρήστες, ενώ η αύξηση των τιμών στα πακέτα ανάγκασε περίπου 600.000 συνδρομητές να διακόψουν τη συνδρομή τους. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, το Netflix κατάφερε να προσελκύσει 1,1 εκατομμύρια νέους χρήστες, για να αντισταθμίσει κάπως την κατάσταση και να φτάσει στον τελικό απολογισμό των -200.000 συνδρομητών.
Διαβάστε επίσης:
«Rise»: Κυκλοφόρησε το trailer της ταινίας για την οικογένεια Αντετοκούνμπο