21 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
More

    Νέο Microsoft Dynamics CRM: Γεφυρώνει τις διαφορές μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων

    Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Microsoft, το τέταρτο τρίμηνο του 2014 θα είναι διαθέσιμα, το νέο Microsoft Dynamics CRM 2015, τα αναβαθμισμένα Microsoft Dynamics CRM Online και Microsoft Dynamics Marketing.

    Microsoft CRM

    Οι νέες αναβαθμίσεις αλλάζουν ριζικά τον τρόπο συνεργασίας μεταξύ των πωλητών και marketers, προσφέροντας ολοκληρωμένη εμπειρία στον πελάτη. Ειδικότερα, οι πωλητές έχουν τώρα τη δυνατότητα να δημιουργήσουν αποτελεσματικές καμπάνιες με νέες μοναδικές και σημαντικές πληροφορίες που αφορούν το πλάνο marketing και τις υπό υλοποίηση εκστρατείες. Παράλληλα, οι νέες αναβαθμίσεις επιτρέπουν στους marketers να υλοποιήσουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες με μετρήσιμα αποτελέσματα, ενώ μπορούν επίσης να ενδυναμώσουν και να κάνουν συνέργιες με τη διαδικασία πωλήσεων. Η Microsoft Dynamics CRM προχωρά σε βάθος την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τις κορυφαίες εφαρμογές (Apps.) παραγωγικότητας της Microsoft, περιλαμβανομένου των Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint και Power BI για το Office 365.

    Η νέα έκδοση έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκρίνεται στις συνεχείς ανάγκες των επιχειρήσεων, έτσι ώστε να επιτυγχάνετε βελτιωμένη λειτουργία μεταξύ διαφορετικών τμημάτων και ομάδων για καλύτερη εκμετάλλευση των ευκαιριών που παρουσιάζονται, αλλά και στο να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους.

    Σύμφωνα με τον Ray Wang, κύριο αναλυτή, ιδρυτή και Πρόεδρο του Constellation Research, Inc, «Η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ του μάρκετινγκ και των πωλήσεων απαιτείται για την επιτυχημένη πελατειακή εμπειρία και συνεργασία. Οι οργανισμοί χρειάζονται τα απαραίτητα εργαλεία για τη συνεχή παρακολούθηση των αντιδράσεων των πελατών, από το μάρκετινγκ στις πωλήσεις και αντίστροφα, συνεργασία για νέες πιθανές συνεργασίες και αξιοποίηση μετρήσιμων στοιχείων που έχουν σημασία για την αποτελεσματικότερη επίτευξη των στόχων που θέτουν».

    «Σε αντίθεση με άλλους CRM προμηθευτές (CRM vendors) που επιδιώκουν το διαχωρισμό και προώθηση αμέτρητων λύσεων ξεχωριστά, έχουμε σχεδιάσει το Microsoft Dynamics CRM ειδικά για να διευκολύνει τη συνεργασία που οι επιχειρήσεις χρειάζονται, εσωτερικά, έτσι ώστε να αναπτύσσονται,» ανάφερε από την πλευρά του ο Δημήτρης Μήτσας, Partner Sales Executive των Microsoft Business Solutions για Κύπρο, Μάλτα και Σλοβενία. «Αυτό σημαίνει ότι οι marketers και οι πωλητές μπορούν να συνεργαστούν πιο στενά για καλύτερη διαδραστικότητα με τους πελάτες, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ του μάρκετινγκ και των πωλήσεων με τρόπο που να προσφέρουν εμπειρίες τις οποίες οι πελάτες θα αγαπήσουν». 

    Συνδέοντας το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

    Για να γεφυρωθούν οι διαφορές μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ, το Microsoft Dynamics Marketing εισάγει το νέο Sales Collaboration Panel το οποίο επιτρέπει στους πωλητές να συμβάλουν με ιδέες στις προωθητικές εκστρατείες και τους στόχους. Το Sales Collaboration Panel δίνει επίσης στους marketers τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καμπάνιες και να αναπτύξουν γραφικές παραστάσεις, email editing A/B τεστ, ολοκληρωμένες προσφορές και εγκρίσεις εργασιών. Οι marketers μπορούν να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά με το Lync, click-to-to call, να προγραμματίζονται πιο εύκολα και να οργανώνουν webinars, ως μέρος των πρωτοβουλιών του marketing. Το νέο Interactive Calendar Marketing επιτρέπει στους marketers να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τις εκστρατείες marketing. Το Microsoft Dynamics Marketing θα είναι επίσης διαθέσιμο στα ιαπωνικά και ρωσικά.

    Για τους πωλητές, πέραν από την παροχή τη δυνατότητας να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά με το μάρκετινγκ, η νέα έκδοση του Microsoft Dynamics CRM τους παρέχει τη δυνατότητα για συνέργειες και up-sell / cross-sell σχετικών προϊόντων, ενδυναμώνοντας τις πωλήσεις. Η νέα έκδοση ενισχύσει επίσης το Guided Sales Process πετυχαίνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κινητές πωλήσεις (mobile sales) αυξάνουν την παραγωγικότητα με ευέλικτο RoleTailored ταμπλό και αναλύσεις δεδομένων, καθώς και εξατομικευμένες σελίδες.

    Το Microsoft Dynamics CRM είναι διαθέσιμο σε 52 χώρες, και οι επικείμενες αναβαθμίσεις θα αυξήσουν τον αριθμό των νέων αγορών στις 131.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles