22.2 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η αγορά των wearables είναι σχεδόν αμελητέα στις Η.Π.Α

    Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρούμε ότι η βιομηχανία των mobile συσκευών ρίχνει το βάρος στην ανάπτυξη και παρουσίαση στην αγορά νέων smartwatches και wearables. Παρόλα αυτά, με τόσες πολλές και διαφορετικές προτάσεις που υπάρχουν στην αγορά θα περίμενε κανείς ότι η αγορά των wearables θα πρέπει λογικά να βρίσκεται σε μία φάση “άνθησης”, ωστόσο μία νέα έρευνα έρχεται για να ανατρέψει όλα όσα πιστεύαμε, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Kantar Worldpanel ComTech μόλις ένα 3% των Αμερικανών καταναλωτών έχει στην κατοχή του ένα smartwatch ή ένα smartband.

    Galaxy-Gear-S2

    Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα από 11.000 καταναλωτές (ηλικίας 16 ετών και άνω), οι υπεύθυνοι της Kantar διαπίστωσαν μία σειρά από ενδιαφέροντα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά που μας δίνουν μία πιο σαφή εικόνα για την εν λόγω αναπτυσσόμενη αγορά. Συγκεκριμένα, οι ηλικίες που προτιμούν τα smartwatches (σε ποσοστό 34%) ανήκουν κυρίως στο ηλικιακό group 25-34 και 35-49, ενώ μάλιστα η έρευνα αποκάλυψε ότι δύο στους τρεις κατόχους smartwatch είναι άρρενες. Παράλληλα, στην ερώτηση για το ποια είναι η εταιρεία που ασχολείται με την κατασκευή wearables και που γνωρίζουν καλύτερα οι καταναλωτές, η Apple κατέκτησε την κορυφή (με ένα συντριπτικό ποσοστό της τάξεως του 92%), ενώ την ακολούθησε η Fitbit με ένα 47%, η Google με ένα 34% και η Samsung με 33%. Όσον αφορά τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα αλλά δήλωσαν ότι δεν είναι κάτοχοι μίας wearable συσκευής, 20% δεν γνώριζαν καν τι είναι οι συγκεκριμένες συσκευές, ενώ ένα 11% δεν είχε ακούσει για αυτές ποτέ στη ζωή του! Όσον αφορά για τους λόγους που οι καταναλωτές δεν προχωρούν στην αγορά κάποιου “smart” wearable, οι περισσότεροι συμμετέχοντες (41%) απάντησαν ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι η τιμή, ενώ ένα ποσοστό της τάξεως του 33% ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το smartphone μπορεί να τους καλύψει πλήρως.

    Acer-wearables-Liquid-Leap-strategy-01

    Χωρίς αμφιβολία, τα παραπάνω ευρήματα αποδεικνύουν ότι θα πρέπει να γίνει ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια από τις εταιρείες κατασκευής mobile συσκευών, ώστε να μπορέσουν να διαδώσουν καλύτερα στο καταναλωτικό κοινό τις δυνατότητες των smart wearables.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    1 ΣΧΟΛΙΟ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles