Την καμπάνια για το Wind to All λογικά θα την έχεις δει ήδη. Εννοώ αυτή με τον τύπο που εισβάλλει στην τράπεζα και φεύγει με άδεια χέρια.
Λοιπόν σου έχω νέα. Εδώ και κάποιες ημέρες βρίσκεται ήδη στον αέρα η νέα τηλεοπτική επικοινωνία της εταιρίας, με τη σκηνοθετική σφραγίδα του Ντένη Ηλιάδη, που κατά τη γνώμη μου βγάζει ακόμη περισσότερο γέλιο. Βασικά αυτός είναι ο ιδανικός τρόπος για να διαφημίσεις την επικοινωνία προς όλους και στα συμβόλαια Wind to All, εφόσον προσφέρουν προς όλα τα δίκτυα, δωρεάν χρόνο ομιλίας.
Το στόρι είναι βγαλμένο μέσα από την ελληνική πραγματικότητα, για αυτό και θα σου φτιάξει το κέφι. Δες το, ημέρες που είναι, για να χαλαρώσεις.
Αυτά είναι τα λεγόμενα καλά της διαφήμισης. Ένα από αυτά είναι ότι μερικές φορές λειτουργεί καταπραϋντικά…
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.