BREAKING

8

Πως η Nokia «έκλεψε» ένα χρήστη από τη Samsung!

Πως ένα καμμένο (από το φορτιστή του) Galaxy S4 μπορεί να προκαλέσει πανωλεθρία στο PR της Samsung; Πολύ απλά όταν η αντιμετώπιση της εταιρείας προς το χρήστη δεν είναι η ενδεδειγμένη και την ίδια ώρα ένας ανταγωνιστής «κλέβει» τον πελάτη μέσα από τα χέρια της!

burned-galaxys4-2

Κάπως έτσι εκτυλίχθηκε το περιστατικό, όταν ένας κάτοχος Galaxy S4 ανέβασε στο YouTube ένα video στο οποίο φαίνεται η ζημιά που υπέστη εν μία νυκτί το κινητό του, όταν το μόνο που έκανε ο ίδιος ήταν να το...φορτίσει. Η συσκευή πήρε φωτιά και ευτυχώς γλίτωσε τα χειρότερα, αφού το αντιλήφθηκε εγκαίρως.

Η Samsung, φυσικά, εντόπισε άμεσα το συμβάν και έσπευσε να δράσει για να περιορίσει την αρνητική δημοσιότητα. Ναι, υπάρχει και τέτοια, διαβάστε το γιατί: Έστειλε, λοιπόν, στο χρήστη επιστολή πληροφορώντας τον πως θα του αλλάξει τη συσκευή με μια καινούργια, αφού όμως κατεβάσει το video! Το clue της υπόθεσης είναι πως η εγγύηση της συσκευής ίσχυε ακόμη, άρα η εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να την αντικαταστήσει χωρίς κανενός είδους «απαίτηση»...

burned-galaxys4-1

Ο χρήστης θεώρησε προσβλητική αυτή την αντιμετώπιση και ανέβασε δεύτερο video με την επιστολή της Samsung, το οποίο μέχρι στιγμής έχει φτάσει ήδη τα 1.250.000 views! Η πραγματική ζημιά για τη Samsung ξεκινά εδώ, παρ’ότι μπορούσε να έχει λήξει το θέμα πολύ νωρίτερα. Και σα να μην έφθανε αυτό, στο Twitter του χρήστη έρχεται από το...πουθενά η Nokia USA να του «χαρίσει» ένα Lumia για να του δείξει «πως θα έπρεπε να είναι η σωστή εξυπηρέτηση πελατών»! Γιατί το έκανες αυτό στον εαυτό σου, Samsung;

0 Comment