BREAKING

8

Πως η Nokia «έκλεψε» ένα χρήστη από τη Samsung!

Πως ένα καμμένο (από το φορτιστή του) Galaxy S4 μπορεί να προκαλέσει πανωλεθρία στο PR της Samsung; Πολύ απλά όταν η αντιμετώπιση της εταιρείας προς το χρήστη δεν είναι η ενδεδειγμένη και την ίδια ώρα ένας ανταγωνιστής «κλέβει» τον πελάτη μέσα από τα χέρια της!

burned-galaxys4-2

Κάπως έτσι εκτυλίχθηκε το περιστατικό, όταν ένας κάτοχος Galaxy S4 ανέβασε στο YouTube ένα video στο οποίο φαίνεται η ζημιά που υπέστη εν μία νυκτί το κινητό του, όταν το μόνο που έκανε ο ίδιος ήταν να το...φορτίσει. Η συσκευή πήρε φωτιά και ευτυχώς γλίτωσε τα χειρότερα, αφού το αντιλήφθηκε εγκαίρως.

Η Samsung, φυσικά, εντόπισε άμεσα το συμβάν και έσπευσε να δράσει για να περιορίσει την αρνητική δημοσιότητα. Ναι, υπάρχει και τέτοια, διαβάστε το γιατί: Έστειλε, λοιπόν, στο χρήστη επιστολή πληροφορώντας τον πως θα του αλλάξει τη συσκευή με μια καινούργια, αφού όμως κατεβάσει το video! Το clue της υπόθεσης είναι πως η εγγύηση της συσκευής ίσχυε ακόμη, άρα η εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να την αντικαταστήσει χωρίς κανενός είδους «απαίτηση»...

burned-galaxys4-1

Ο χρήστης θεώρησε προσβλητική αυτή την αντιμετώπιση και ανέβασε δεύτερο video με την επιστολή της Samsung, το οποίο μέχρι στιγμής έχει φτάσει ήδη τα 1.250.000 views! Η πραγματική ζημιά για τη Samsung ξεκινά εδώ, παρ’ότι μπορούσε να έχει λήξει το θέμα πολύ νωρίτερα. Και σα να μην έφθανε αυτό, στο Twitter του χρήστη έρχεται από το...πουθενά η Nokia USA να του «χαρίσει» ένα Lumia για να του δείξει «πως θα έπρεπε να είναι η σωστή εξυπηρέτηση πελατών»! Γιατί το έκανες αυτό στον εαυτό σου, Samsung;

7 Comments

  • dimitris
    16 Δεκεμβρίου 2013 at 16:46

    μηδέν σεβασμός στον πελάτη από τη samsung . To μόνο που ένοιαξε τη samsung ήταν να αποκαλυφθούν οι αδυναμίες τις . Έτσι δείχνει το πόσσα κενά έχει σαν εταιρεία .

  • nas
    16 Δεκεμβρίου 2013 at 11:17

    Δεν ξέρω αν το άνω περιστατικό είναι πραγματικό ή όχι αλλά είναι γνωστό πως το τμήμα after sales αλλά κ υποστήριξης της Samsung πάσχει… Εχω προσωπική εμπειρία στην περίπτωση τηλεόρασης από τη συγκεκριμένη εταιρία και από τότε είπα «ποτέ ξανά».

  • Γιακαμαλης
    15 Δεκεμβρίου 2013 at 17:48

    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurn

  • chris
    14 Δεκεμβρίου 2013 at 23:18

    ειναι γνωστο οτι οι αμερικανοι κανουν τα παντα για τα λεφτα ο τυπος εκαψε το κινητο του εκβίασε την samsung και η νοκια το εκμεταλεύτηκε

  • Stelios
    14 Δεκεμβρίου 2013 at 13:55

    το marketing τμήμα της Nokia κάνει καλή δουλειά

  • Γεωργία Κ.
    14 Δεκεμβρίου 2013 at 02:29

    Χάλια αντιμετώπιση της samsung. Και μιλάω ως φανατική της Samsung… μέγα fail…!!!

  • AndreasC88
    13 Δεκεμβρίου 2013 at 19:33

    Και εδώ έχουμε το καλύτερο μάρκετινγκ.. Τώρα καταλαβαίνεις γιατί η Apple δίνει πολλά σε αυτό!