Την περασμένη εβδομάδα ο Jean-Claude Van Damme προκάλεσε ταραχή στο Internet με την τρελή διαφήμιση της Volvo και το περιβόητο “split” του.
Αυτή την εβδομάδα ο Channing Tatum με πολύ διαφορετικό ύφος και διάθεση, θέλησε να δοκιμάσει το ίδιο stunt του Van Damme, ενώ ο ίδιος βρισκόταν στα γυρίσματα της ταινίας 22 Jump Street. Όπως μπορείτε να δείτε τo αποτέλεσμα είναι εντελώς διαφορετικό, πόνεσε κομματάκι τον Tatum και τέλος είναι απόλυτα σίγουρο πως δεν υπάρχει περίπτωση να τον ζητήσει στο μέλλον η Volvo για διαφημιστικό.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.