BREAKING

0

Ο πόλεμος των audio-chat apps και η... αντεπίθεση του Twitter!

Όλοι θυμόμαστε την ιστορία των instastories (all pun intended). Μόλις η επιτυχία τους στην πλατφόρμα του Instagram κρίθηκε ότι δεν ήταν παροδική ή τυχαία, το Facebook έσπευσε να ενσωματώσει τη λειτουργία αυτή στο δικό του layout και εσχάτως, ακόμα και το LinkedIn υιοθέτησε το story format. Όλοι ήμασταν σίγουροι ότι, η επιτυχία/ δημοφιλία που γνώρισε το Clubhouse από το λανσαρισμά του θα δημιουργούσε σύντομα αυξημένη ζήτηση, τόσο από χρήστες όσο και εκ μέρους των ίδιων των platforms, που βρίσκονται πάντα σε αναζήτηση νέων τρόπων να προσελκύσουν/ διατηρήσουν τους χρήστες τους.

Κατα συνέπεια, όταν τον περασμένο Νοέμβριο το Twitter με μία ανακοίνωση αποκάλυψε ότι ήδη πειραματιζόταν τόσο με stories (τα λεγόμενα Fleets) όσο και με audio-chat feature, κανείς δεν σοκαρίστηκε. Τα Fleets είναι ήδη διαθέσιμα στο κοινό του Twitter, ενώ η τελευταία ενημέρωσή μας από την “πρώτη γραμμή του πολέμου των audio-chat apps” αποκαλύπτει ότι το audio feature του Twitter ξεκινάει beta-testing με ένα αρχικό roll-out σε περίπου 4.000 χρήστες (το αρχικό τεστ έγινε σε 1000 χρήστες και η δεύτερη φάση θα συμπεριλαμβάνει άλλους 3000). Το τύπου-Clubhouse feature του Twitter ονομάζεται “Spaces” και λειτουργεί σχεδόν πανομοιότυπα με την γνωστή εφαρμογή: προσφέρει την δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν “δωμάτια”, ιδιωτικά ή δημόσια, στα οποία μπορούν να διεξάγουν συζητήσεις με άλλους χρήστες, οι οποίες εκφράζονται μόνο φωνητικά και έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής.

Σε σχετική ερώτηση αναφορικά  με την δημιουργία των Spaces, εκπρόσωπος του Twitter την παρουσίασε ως τη φυσική εξέλιξη του μέσου: “το Twitter επι της ουσίας είναι μια απεικόνιση της επικαιρότητας, τι συμβαίνει τώρα και τι συζητάνε αυτή τη στιγμή οι άνθρωποι. Είναι το σημείο όπου “ζουν” οι συζητήσεις γύρω από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν. Συχνά οι 280 χαρακτήρες δεν είναι αρκετοί για να εκφραστείτε, γι' αυτό το Spaces προσφέρει έναν νέο τρόπο για να ζωντανέψουν όλες αυτές οι συζητήσεις, μια πιο εύκολα προσβάσιμη επιλογή ώστε να μπορείτε να συμμετέχετε στις συζητήσεις που ήδη συμβαίνουν στο Twitter."

Όπως ξέρουμε, ένα από τα στοιχεία που έκαναν το Clubhouse πολύ δημοφιλές ήταν η περιορισμένη πρόσβαση (by invite-only, κυρίως δημοφιλές σε στελέχη εταιρειών tech/ celebrities κ.ο.κ.). Από ό,τι φαίνεται το Twitter δεν σκοπεύει να ακολουθήσει την ίδια τακτική καθώς ήδη το feature, στην beta testing εκδοχή του, κάνει τα δημόσια rooms διαθέσιμα σε κάθε χρήστη του Twitter, ασχέτως αν είναι μέλη της ομάδας δοκιμής.

Κοινώς, όλοι οι χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν (τουλάχιστον κατά το ήμισυ) την εμπειρία των Twitter Spaces. Συνεχίζοντας τη λίστα με τις ομοιότητες μεταξύ Clubhouse και Twitter Spaces, και τα δύο επί του παρόντος παραμένουν διαθέσιμα μόνο σε χρήστες συσκευών iOS. Αλλά, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στα τέλη Ιανουαρίου, μέσω του επίσημου λογαριασμού Twitter Spaces, εργάζονται ήδη στην προσαρμογή του feature και για Android, ενώ οι φήμες λένε ότι η εξαγορά της πλατφόρμας podcasting "Breaker” σχετίζεται με το project αυτό.

Αναμείνατε στα ακουστικά/ κινητά σας, οι εξελίξεις προβλέπονται ραγδαίες!

0 Comment