BREAKING

0

Οι χρήστες του 5G αναμένουν πιο καινοτόμες υπηρεσίες και εφαρμογές

Τουλάχιστον 300 εκατ. χρήστες smartphones θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία 5G μέχρι τα τέλη του 2021 σύμφωνα με τη νέα έκθεση του ConsumerLab της Ericsson.

Ωστόσο, όπως διαπιστώνεται στην έκθεση που αποτυπώνει τις απόψεις καταναλωτών 5G οι οποίες αντιστοιχούν σε 1,3 δισεκατομμύρια καταναλωτές και 220 εκατομμύρια χρήστες 5G, υπάρχει έντονη σύγχυση και έλλειψη ικανοποιητικών γνώσεων μεταξύ των πολιτών, παγκοσμίως, αναφορικά με τις δυνατότητες και τη συμβατότητα των συσκευών, αλλά και τη διαθεσιμότητα του δικτύου 5G. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 22% των χρηστών, που κατέχουν σήμερα ένα 5G smartphone, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν συνδρομή 4G.

Επιπρόσθετα, ένα 4% ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί δίκτυο 5G, ενώ στην πράξη χρησιμοποιεί 4G smartphone. Μάλιστα, ήδη από τα τέλη του 2020, 22% περισσότεροι χρήστες smartphone με κινητά τηλέφωνα έτοιμα για 5G θα μπορούσαν να έχουν αναβαθμιστεί σε 5G, αν είχε αντιμετωπιστεί το κενό γνώσεων σχετικά με τη νέα αυτή τεχνολογία και τα πλεονεκτήματά της.

Δείχνουν πρόθυμοι να πληρώσουν

Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης πώς το 5G έχει, ήδη, αρχίσει να πυροδοτεί νέες συμπεριφορές χρήσης. Εκτός από τη μείωση της χρήσης Wi-Fi, οι χρήστες, που υιοθετούν το 5G, ξοδεύουν επίσης κατά μέσο όρο δύο ώρες περισσότερο σε παιχνίδια, που χρησιμοποιούν το cloud. Επίσης, αφιερώνουν μία ώρα περισσότερο σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) την εβδομάδα σε σύγκριση με τους χρήστες 4G.

Οι καταναλωτές έχουν συνολικά υψηλές προσδοκίες από τη νέα τεχνολογία. Επτά στους δέκα χρήστες του 5G αναμένουν πιο καινοτόμες υπηρεσίες και εφαρμογές. Στο μεταξύ, η κάλυψη των εσωτερικών χώρων -πλεονέκτημα του 5G - αξιολογείται ως δύο φορές πιο σημαντική από την ταχύτητα ή τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας για τους πρώτους χρήστες που το υιοθετούν (early adopters).

Ήδη, σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους πέντε χρήστες 5G έχει ήδη μειώσει τη χρήση Wi-Fi στο τηλέφωνό του σε εσωτερικούς χώρους, λόγω των πλεονεκτημάτων της κινητής συνδεσιμότητας 5G. 

Ωστόσο, ενώ οι χρήστες του 5G είναι ικανοποιημένοι με την ταχύτητα, περίπου το 70% δηλώνει δυσαρεστημένο με τη διαθεσιμότητα καινοτόμων υπηρεσιών και νέων εφαρμογών. Οι καταναλωτές, πάντως, εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώσουν 20%-30% περισσότερο για πακέτα 5G, που συνδυάζονται με περιπτώσεις χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών.

Η έκθεση περιγράφει πέντε τρόπους με τους οποίους οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνιών (CSPs) μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα, συμπεριλαμβάνοντας μεταξύ άλλων:

- την αντιμετώπιση του γνωστικού κενού με την εκπαίδευση και την καλύτερη προώθηση της αξίας του 5G στους καταναλωτές,

- την εξασφάλιση σταθερής ποιότητας κάλυψης 5G τόσο σε εσωτερικούς, όσο και σε εξωτερικούς χώρους,

- την προσαρμογή στις απαιτήσεις του δικτύου για νέες υπηρεσίες 5G,

- την εστίαση στην πρόθεση των καταναλωτών να οραματιστούν νέες περιπτώσεις χρήσης 5G,

- την επιτάχυνση της διαθεσιμότητας υφιστάμενων και νέων περιπτώσεων χρήσης μέσω συνεργασιών με το οικοσύστημα.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)