24.2 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Οι νέες δυνατότητες των Facebook Pages για administrators. Οδηγός επιβίωσης

    Αισθανόμαστε ότι το Facebook, το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και πολύτιμο εργαλείο marketing, τόσο για εταιρείες, όσο και για τον χώρο των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης, αρχίζει να αντιμετωπίζει τους διαχειριστές των fan pages ως λίγο πιο πολύπλοκους ανθρώπους με πιο εξειδικευμένες ανάγκες από τον μέσο χρήστη. Κι αυτό είναι καλό. Επιτέλους.

    Τα νέα εργαλεία που δίνει στη διάθεση των administrators το facebook, ήταν πριν διαθέσιμα μόνο σε ελάχιστες εφαρμογές τρίτων και το πιο σημαντικό από αυτά είναι το γεγονός ότι μπορείτε να προσδώσετε ρόλους στους διάφορους administrators της σελίδας, αλλά και να προγραμματίσετε τα posts που κάνετε.

    Ας δούμε όμως αναλυτικά τι σημαίνουν όλα αυτά.

    Οι administrators μίας σελίδας στο Facebook φυσικά και θα εκτιμήσουν την νέα λειτουργία να αναθέτουν διαφορετικούς ρόλους στους άλλους admins της ίδιας σελίδας. Υπάρχουν 5 κατηγορίες αυτή τη στιγμή. Ο πλέον αυξημένος ρόλος σε δυνατότητες είναι ο Manager. Ο Manager μπορεί να στείλει μηνύματα, να δημιουργεί post και να βλέπει τα στατιστικά της σελίδας. Είναι όμως και ο μόνος admin που μπορεί να αναθέσει τους διάφορους ρόλους στους υπόλοιπους.

    Ένας υποτυπώδης πίνακας με τους ρόλους που έχει δώσει το Facebook είναι ο παρακάτω:

    Γιατί είναι χρήσιμο αυτό το χαρακτηριστικό; Όσοι από εσάς ασχολείστε με το social media marketing, θα ξέρετε ότι οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες απασχολούν ολόκληρες ομάδες ατόμων που ασχολούνται με τους λογαριασμούς με τα social media. Η διανομή ρόλων είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να οργανωθούν οι αρμοδιότητες των ομάδων αυτών και να προγραμματιστούν καλύτερα, αλλά να αποφευχθούν και λάθη.

    Προγραμματισμός των posts

    Administrators που χωρίζατε την ημέρα σε βάρδιες για να ανεβάζετε τα αναγκαία posts όλες τις ώρες, μπορείτε να χαρείτε μαθαίνοντας ότι θα αποκτήσετε ξανά προσωπική ζωή. Με τον προγραμματισμό των posts που μπορείτε να κάνετε μέχρι και 6 μήνες αργότερα και να τα ρυθμίσετε ανά ένα τέταρτο, το μόνο που θα σας αγχώνει πια θα είναι να παρακολουθείτε τα σχόλια και τα μηνύματα των χρηστών σας.

    Πώς θα προγραμματίζετε τα posts σας; Σε κάθε νέο post θα δείτε στο πεδίο αριστερά ένα ρολόι. Αν το πατήσετε, σας ζητείται να προσθέσετε το έτος, τον μήνα, την ημέρα, την ώρα και τα λεπτά. Πατώντας «Schedule», δηλαδή προγραμματισμός, θα μπει στο πρόγραμμα για δημοσίευση στον χρόνο που επιλέξατε.

    Ποιος βλέπει τα post μου;

    Χμ, μία καλή ερώτηση. Αν δείτε στην κάτω μεριά του πλαισίου κάθε post, σας δείχνει τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν δει το post σας στη ροή τους και το ποσοστό των ανθρώπων αυτών, στο σύνολο εκείνων που έχουν κάνει “Like” τη σελίδα που διαχειρίζεστε.

    Όπως σας είχαμε πει και έχετε δει, επειδή ο μέσος όρος των ανθρώπων που πραγματικά βλέπουν το post σας, μέσα στην ροή των υπολοίπων δημοσιεύσεων που παρακολουθούν, είναι περί το 16 τα εκατό, έχετε την δυνατότητα να «προωθήσετε» τα posts σας, με το αζημίωτο φυσικά.

    Με την διαδικασία του Promotion μπορείτε να εξασφαλίσετε έναν επιθυμητό αριθμό ανθρώπων που θέλετε να δουν το post σας. Αυτό σημαίνει ότι θα εμφανίζεται για περισσότερη ώρα στο news feed των «φίλων» της σελίδας σας και αν αλληλεπιδράσουν με αυτό το post, δηλαδή, κάνουν «like» ή αφήσουν κάποιο σχόλιο, θα είναι περισσότερο ορατό και στους φίλους τους.

    Σημειώστε όμως δύο πράγματα: 1ον: το Post αυτό θα εμφανίζεται ως “sponsored”, κάτι δηλαδή ως πληρωμένη ανάρτηση. 2ον: ποτέ μην πιστέψετε ότι το budget που θα διαθέσετε για την προώθηση ενός post θα το κάνει πιο δημοφιλές επειδή θα έχετε πληρώσει γι αυτό. Πρώτα και κύρια, θα πρέπει, όπως πάντα, να είναι κάτι ενδιαφέρον και σωστά φτιαγμένο. Καμία «πληρωμή» δεν θα κάνει τα posts σας στις Facebook fan pages πιο ενδιαφέροντα. Θα τα κάνει απλά, περισσότερο ορατά.

    Τα νέα χαρακτηριστικά του Facebook για administrators θα με κάνουν να μη χρησιμοποιώ άλλες πλατφόρμες που χρησιμοποιούσα πριν; Όπως το Hotsuite;

    Χμ… δύσκολα. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι ιδιότητες που θα έπρεπε να είχε ενσωματώσει το Facebook από την πρώτη στιγμή που «απευθύνθηκε» σε εταιρείες και εκδότες να χρησιμοποιήσουν τις εμπορικές τους σελίδες. Είναι όμως καλή περίπτωση για όλους εσάς που δεν χρησιμοποιείτε εφαρμογές τρίτων και κάνατε τα πάντα… χειροκίνητα.

    Πηγή Facebook

    Related Articles

    2 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles