BREAKING

0

Οι πιο τρελές «μαϊμού» μάρκες στην αγορά της Κίνας

Όσοι πηγαίνουν και κάνουν business στην Κίνα, λένε ένα πράγμα: είναι η χώρα που μπορεί να κατασκευάσει τα πάντα. Κυριολεκτικά. Το δεύτερο πράγμα που λένε είναι πως η Κίνα μισεί να εισάγει πράγματα και αυτό είναι λογικό. Εφόσον μπορεί να τα κατασκευάσει, γιατί να τα εισάγει;
Επειδή ο καταναλωτισμός, όμως, είναι ένα άθλημα που ανακαλύφθηκε από τις δυτικές κοινωνίες μερικά χρόνια πριν η Κίνα αποφασίσει να «ανοίξει» σαν αγορά, η Κινεζική βιομηχανία είχε να αντιμετωπίσει ήδη καθιερωμένες εταιρείες που είχαν μεγάλο αντίκτυπο στην παγκόσμια αγορά. Εταιρείες που το όνομά τους είναι συνώνυμο με συγκεκριμένα προϊόντα.
Έτσι, οι Κινέζοι κατασκευαστές αποφάσισαν να φτιάξουν μεν παρόμοια προϊόντα, αλλά να «πειράξουν» τα ονόματα. Κάποιες φορές αυτά τα «πειραγμένα» ονόματα είναι τόσο αστεία για τα μάτια κάποιου που γνωρίζει... Όπως η Sony που γίνεται Sonia. Ή η Heineken που γίνεται Heimeken.
Από τις φωτογραφίες που είδαμε στην Daily Mail, νομίζουμε πως το πιο αστείο πάντως, είναι το ουίσκι Jack Daniels που μεταμορφώθηκε σε Johns Daphne. Σε συνδυασμό με το ότι, στην ετικέτα του «μαϊμού» ουίσκι, η πολιτεία Tennessee μετατράπηκε σε Tenderness (τρυφερότητα) θα έκανε κάθε σκληρό πότη να ορκιστεί μεταμέλεια και να γίνει χορτοφάγος.

Πηγή: The Daily Mail

0 Comment