Με μια πρωτότυπη προσέγγιση που αποδόθηκε με εξυπνάδα και χιούμορ από τη διαφημιστική εταιρεία Partners, ξεκίνησε η νέα καμπάνια της Τράπεζας Κύπρου που επικοινωνεί το Quick Loan (γρήγορο δάνειο – Μέχρι €15.000). Πρόκειται για ένα νέο προϊόν στο οποίο η Τράπεζα Κύπρου, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία της, προσφέρει στο ευρύ κοινό με μεγάλη ευκολία, ταχύτητα και ακρίβεια.
Η όλη ιδέα επικοινωνίας του Quick Loan είναι εμπνευσμένη και περιλαμβάνει στοιχεία από την αρχαία φιλοσοφία και την τεχνική των μοναχών των ιερών μοναστηριών Shaolin, καθώς και τα βασικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την επιτυχή ολοκλήρωση των πολεμικών τεχνών, που μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν την αφοσίωση στην προσπάθεια και την άσκηση για την βελτίωση των τεχνικών τους μέχρι την τελειότητα.
Στη νέα αυτή διαφημιστική εκστρατεία, συνδέονται με ευρηματικό τρόπο οι αξίες του Shaolin, η σύγχρονη εξυπηρέτηση και τα έξυπνα προϊόντα που επιδιώκει η Τράπεζα Κύπρου να προσφέρει στον πελάτη του σήμερα. Η επικοινωνία καλύπτει μια ευρεία γκάμα μέσων, συμπεριλαμβανομένης τηλεόρασης, ραδιοφώνου και διαδικτύου, όπως web banners, Meta network και YouTube, που διασφαλίζουν ότι το μήνυμά θα φτάσει στο ευρύ κοινό.
Η νέα ευρηματική ταινία της Τράπεζας Κύπρου είναι διαθέσιμη εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=iOQ9lRuPV1o