Η καμπάνια της διαφημιστικής εταιρείας M&C Saatchi στη Στοκχόλμη για τη νέα "ναυαρχίδα" της LG, G2, βασίζεται σε μία "έξυπνη" ιδέα, που αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα του νέου κορυφαίου κινητού του Κορεάτη κατασκευαστή απέναντι στους ανταγωνιστές του. Και διαφημίζει το ίδιο το G2 και τα "προσόντα" του μέσα στο.. σπίτι τους.
Έτσι, το διαφημιστικό banner που δημιουργήθηκε έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει τη συσκευή στην οποία εμφανίζεται και να προσαρμόζει το μήνυμά του ανάλογα μ' αυτήν.
Για παράδειγμα, οι χρήστες του HTC One βλέπουν ένα μήνυμα που αναφέρει: "Κουραστήκατε να φορτίζετε το HTC One;" και συνεχίζει "Δοκιμάστε το LG G2 με 30% περισσότερη μπαταρία"
Οι χρήστες iPhone, αντίστοιχα, ένα μήνυμα με μικρή γραμματοσειρά που αναφέρει "Δύσκολο να διαβάσετε αυτό στο iPhone σας;" που αποθεώνει στη συνέχεια τη "χορταστική" οθόνη 5,2 ιντσών του G2.
Τέλος, οι χρήστες Samsung Galaxy διαβάζουν "Περιμένετε το Samsung σας να ανταποκριθεί;" και, στη συνέχεια, "Πάρτε το G2 με 20% ταχύτερο επεξεργαστή".
Η LG τρολάρει τον ανταγωνισμό, με "επιθετικό" αλλά "έξυπνο" ομολογουμένως τρόπο... Και δεν είναι η πρώτη φορά, αν θυμηθούμε την παρουσίαση του S4 στη Νέα Υόρκη, όταν η LG είχε "γεμίσει" τα billboards στην Time Square με spots που διαφήμιζαν το "δικό" της Optimus G με εικαστικό που θύμιζε την ανακοίνωση της Samsung.
0 Comment