Η Sony δημιούργησε το «ONE STADIUM LIVE», ένα νέο κοινωνικό δίκτυο αφιερωμένο εξ’ ολοκλήρου στο Mundial της Βραζιλίας.
Το νέο, καινοτόμο project της Sony, επιχειρεί να συγκεντρώσει και να οργανώσει σε μια πλατφόρμα, αναρτήσεις από Facebook, Twitter και Google+, σχετικές με τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του καλοκαιριού. Περιέχει ακόμα συζητήσεις και νέα σχετικά με το Mundial, καθώς το πρόγραμμα των ομάδων, πληροφορίες για τους παίκτες και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα.
Κατά τη διάρκεια των αγώνων, θα υπάρχει και η λειτουργία Match Live η οποία θα προσφέρει την εμπειρία δεύτερης οθόνης που, με φιλτραρισμένο streaming σε πραγματικό χρόνο, θα περιέχει τις συζητήσεις των απανταχού φιλάθλων στο διαδίκτυο, για το εκάστοτε παιχνίδι.
Σύμφωνα με τον Nick Bailey, Διευθύνων Σύμβουλο και εκτελεστικό διευθυντή της Isobar, της εταιρείας που έφτιαξε την πλατφόρμα για λογαριασμό της Sony: «στόχος του One Stadium Live είναι η μετατροπή κοινωνικού περιεχομένου σε τηλεοπτικό περιεχόμενο. Θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε τι λέει ο κόσμος σε πραγματικό χρόνο αλλά με ένα ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο».
Το ONE STADIUM LIVE αποτελεί μέρος της στρατηγικής «One Sony», που αποσκοπεί στην ενοποίηση των αυτοτελών τμημάτων της εταιρείας, υπό τη σκέπη ενός ενιαίου brand.