BREAKING

Out There Media @MWC 2011: Διεθνής αναγνώριση με ...γερμανική σφραγίδα

Η εταιρεία συγκέντρωσε πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας με την αναφορά που έγινε στη συνέντευξη τύπου της DT, κατά τη διάρκεια της οποίας ανακοινώθηκε η παγκόσμια συνεργασία Out There Media - Deutsche Telekom Group.
Αυτό άλλωστε εξηγεί, εν μέρει, τη συρροή επισκεπτών στο περίπτερο της εταιρείας που συνεχιζόνταν ακόμα και μετά την επίσημη λήξη του MWC. Η κ. Κέρστιν Τρικαλίτη, CEO της Out There Media σχολίασε σχετικά, ότι «η συνεργασία με τη Deutsche Telekom Group σε παγκόσμιο επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική στρατηγική κίνηση για εμάς και αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο στην παγκόσμια στρατηγική επέκτασης».
Η Out There Media είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης στο Mobile Advertising. Σημαντικά brands έχουν ήδη υπογράψει συμφωνίες μαζί της, όπως η DHL (Γερμανία), Procter & Gamble, Emirates, Microsoft, NOKIA και L’ Oreal (Ελλάδα). Επίσης, τον περασμένο Οκτώβριο μεγάλα brands όπως η HSBC, η Mc Donald’s και η Unilever δέσμευσαν 4 εκατ. δολάρια για mobile advertising budget που θα υλοποιήσουν με την Out There Media. Η εταιρεία έχει ήδη διαγράψει επιτυχημένη πορεία και στην αγορά της Ασίας με 2,5 εκατ. Opt-Ins σε Μαλαισία και Φιλιππίνες (Globe και Μaxis αντίστοιχα). Έχει την έδρα της στη Βιέννη και έχει θυγατρικές στην Αθήνα, το Λος Άντζελες, το Κίεβο, τη Σόφια και τη Σιγκαπούρη.

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment