Προκειμένου να απενοχοποιηθεί η αγορά και η χρήση προφυλακτικών η αλυσίδα καταστημάτων Weekday και η Swedish Association for Sexuality Education (RFSU) ξεκίνησαν μια καμπάνια που έχει ακριβώς σαν στόχο αυτό με σύνθημα «Be carefree, not careless». Η νέα σειρά προφυλακτικών διατίθεται στα καταστήματα της Weekday.
«Δεν παίζει ρόλο με ποιον κοιμάσαι ή πόσο καιρό γνωρίζεστε…προστάτευσέ τον. Έχε πάντα ένα προφυλακτικό στην πέμπτη τσέπη του τζιν σου», σημειώνουν και σε βάζουν σε σκέψεις.
Για την προώθηση δημιουργήθηκε ένα spot σε συνεργασία με την καλλιτέχνιδα Mapei, που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το 20% των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση της παγκόσμια δράσης της RFSU για την αντισύλληψη και την πρόληψη.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.