BREAKING

1

Pebble Time. Το νέο Pebble είναι πιο λεπτό, με έγχρωμη οθόνη και μικρόφωνο (update: σπάει ρεκόρ στο Kickstarter!)

Έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από την ανακοίνωση του πρώτου Pebble, του smartwatch που άφησε εποχή στο Kickstarter, επιτυγχάνοντας χρηματοδότηση περί τα 10 εκατομμύρια δολάρια. Και τώρα έρχεται η ώρα για το διάδοχό του... Το Pebble Time είναι πιο λεπτό, έχει έγχρωμη οθόνη, καθώς και μικρόφωνο, ενώ είναι έχει μπει και αυτό στο Kickstarter για χρηματοδότηση και μπορείτε να βρείτε την εκστρατεία του... εδώ!

pebble time

 

Το νέο ρολόι έχει... λεπτύνει κατά 20% έχοντας πάχος 9,5 χιλιοστά, ενώ διαθέτει προστασία Gorilla Glass, ανοξείδωτο ατσάλινο bezel και καμπυλωτή εμφάνιση που ταιριάζει άψογα στον καρπό σας. Η e-paper οθόνη του είναι πλέον έγχρωμη, ενώ η ύπαρξη του μικρόφωνου (το μεγαλύτερο ίσως μειονέκτημα του πρώτου Pebble ήταν η απουσία του) φανερώνεται από τη μικρή τρύπα στο πλάι της συσκευής.

Το Pebble Time είναι αδιάβροχο, ενώ η μπαταρία του προσφέρει αυτονομία έως 7 ημέρες, σύμφωνα με την εταιρεία. Επιπλέον, διαθέτει ένα ανανεωμένο λειτουργικό που διορθώνει κάποια από τα στοιχεία που είχαν προβληματίσει στο προηγούμενο μοντέλο. Είναι συμβατό με όλα τα Android 4.0+ smartphones αλλά και iPhone με λειτουργικό από iOS 8.0 και πάνω, ενώ υποστηρίζει το σύνολο των πάνω από 6,500 Pebble εφαρμογών και watchfaces.

pebble time 02

Και αν σας αρέσει το personalization του ρολογιού σας, η Pebble φροντίζει για εσάς, καθώ,ς πέρα από το λουράκι σιλικόνης που ενσωματώνεται με κάθε Pebble Time, υποστηρίζει όλα τα standard 22mm watch bands. Η αλλαγή γίνεται από εσάς, εύκολα και γρήγορα, μέσα σε 10 δευτερόλεπτα.

Όσοι το αποκτήσουν μέσω Kickstarter (είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα, άσπρο, μαύρο και κόκκινο) θα πληρώσουν 159 δολάρια (ή 179 ανάλογα με το πόσο γρήγοροι θα είναι), ενώ αργότερα θα κοστίζει 199 δολάρια απευθείας από την Pebble.

UPDATE: Φαίνεται ότι το ενδιαφέρον των χρηματοδοτών σπάει και πάλι ρεκόρ. Το Pebble Time συγκέντρωσε 1 εκατ. δολάρια μέσα σε μισή ώρα στο Kickstarter, ενώ αυτή τη στιγμή (πρωί 25/02) έχει ξεπεράσει τα 8 εκατ δολάρια, απομένοντας ακόμη 30 μέρες για την καμπάνια του!

0 Comment